  • Data: 2023-11-06 17:14:19
    Temat: Re: LED świecący bokiem
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.11.2023 o 16:23, J.F pisze:
> [...]
    acze/kingbright-electronic/

    > Ale co - miedzy dwoma MDF chcesz oglądać?
    >
    > rozumiem, ze to plexi wystaje gdzies dalej z kanapki, i chodzi o to,
    > aby zaswiecic w krawędz?

    Nie wystaje nigdzie. Chcę oświetlić z wewnątrz, aby świeciła krawędzi
    dookoła kanapki.

    > Cos tego typu?
    >
    > https://youtu.be/miqN2gR1Zns?t=57

    Tak, ale oświetlacz ma być tam gdzie są cyfry.

    > A krawedz tej plexi niedostępna?

    Nie. Dlatego muszę od środka podświetlać.

    > Jak chcesz "łancuch LED" to moze nie tak cięzko.

    I może to będzie rozwiązaniem. Potną na odcinki i złoże na pół.
    Są parzyste ilości LED na moduł do cięcia? Poszukam.

    > Ale raczej bym dał jakąs płytkę.

    Trochę się komplikuje, bo tego potrzeba dziesiątki.

    > A są takie malutkie LED, np 1mm szerokosci.

    Ale świeci w jednym kierunku. Ja potrzebuję 360°.

    > Teraz są jeszcze "Led filament do "zarówek", ale raczej krótkie i
    > niepotrzebnie naookoło świecą.

    O! Świeci dookoła. Ale z tego co widzę trochę długie. 130 mm.

    https://allegro.pl/oferta/elastyczna-dioda-led-ciepl
    a-biala-130mm-13093746073

    Idealne to około 10 mm.

    Ta ma 20 mm moduł.
    https://allegro.pl/oferta/tasma-led-neon-cob-12v-her
    metyczna-ip65-zimna-5m-13999398456

    Jeszcze problem z temperaturą. Jak te źródło będzie świecić się w środku
    kanapki, to z chłodzeniem problem.

    Może jednak te moduły pociętej taśmy led, złożone w pół a środek 0,5 mm
    taśma aluminiowa jako radiator?

    Robert