  • Data: 2009-06-21 16:01:29
    Temat: Re: LED TV SAMSUNGA czy Plazma Panasonica?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:h1lf8l$ao3$1@news.onet.pl...

    > Ludzi.

    Acha.

    > ASV ma tylko trochę gorsze kąty niż S-PVA Samsunga

    Po pierwsze w dzisiejszych LCD katy sa naprawde duze i mi osobiscie zdarza
    sie patrzec pod dosc ostrym kontem (gdy siedze przy stole mam bardzo ostry
    kat na TV) i jako ludz stwierdzam, ze obraz nic nie traci, ale ogladanie
    pod tym kontem jest bez sensu, wiec wspolczuje bezsensownosci argumentacji.

    > lub lepsze (zwłaszcza w kwestii czerni). No i pierwsza fabryka 10G paneli
    > to Sharp :)

    A jakie to ma kurna znacznenie dla ludzia ktory oglada tv a nie zajmuje sie
    historia fabryk?

    Dzieki, wlasnei utwierdziles mnie, ze twoje argumenty mozna sprowadzic do
    poziomu marketingowego belkotu.