    From: "Zbyszek" <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: LED TV SAMSUNGA czy Plazma Panasonica?
    Date: Sat, 20 Jun 2009 12:20:09 +0200

    > Będziesz go oglądał od frontu czy z profilu? ;-)

    Wiesz układ pokoju jest taki, że mam skośną ścianę i wchodzi się z boku więc
    często będzie widoczny z boku :) Ale skoro skos to szerszy będzie bardziej
    odstawał os ściany :) aż 3-4 cm więcej :)) Ale fakt - ważniejsze jest to co
    na ekranie. szkoda, ze Panasonic nie ma USB...

    > Jeśli na ulicy podejdzie do mnie jakiś żul i będzie reklamował najnowszego
    > Rolexa to trudno mi będzie uwierzyć, że jest to lepszy zegarek niż dowolny
    > inny kupiony w sklepie :-)

    OK :) widzę, że jesteś cięty na Samsunga.. Ta firma nie budzi we mnie
    zaufania jednak chciałbym jakieś rzeczowe i konkretne argumenty :)
    parametryczne lub doznaniowe tudziez empiryczne :) niemniej dzięki -
    jesteśmy zbieżni w podejściu...