  • Data: 2012-05-28 21:54:35
    Temat: Re: LCD w niskich temperaturach...
    Od: sundayman <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-28 20:48, wowa pisze:

    > Użytkownik "sundayman" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Myślę że nic się nie stanie. Dać więcej miedzi na pady? Podają zakres
    > pracy do 155^C. Trwałość może spaść z 1000000 do 100000 lat :)
    > Przypomnij sobie telewizory lampowe i rezystory wyjące z tej temperatury
    > :) Można by się zastanowić nad prostą sygnalizacją działania grzałki.
    > Pomiar prądu? Termistor?
    > Wojtek

    dam chyba termometr na DS18B20, bo i tak jeden już jest.
    Ale - jak coś szlag trafi i przestanie grzać, no to cóż, i tak nikt nie
    zauważy, dopóki akurat jakiś użytkownik nie będzie musiał skorzystać (bo
    urządzenie normalnie jest zamknięte w szafce na dworze).

    No, to w takim razie wygląda na to, że będą grzałki rezystorowe.
    I proszę, do czego można wykorzystać elementy elektroniczne.