  • 1. Data: 2011-05-03 17:10:25
    Temat: LCD graficzny 3.3V
    Od: "Chomik" <c...@h...pl>

    Szukam wyswietlaczy graficznych 128x64 lub zblizonych rozmiarow pracujacych
    na 3.3V sterowanych rownolegle. Poki co znalazlem
    http://www.artronic.pl/o_produkcie.php?id=1153?
    Mozecie wskazac jakies inne o tych parametrach i zblizonej cenie (kolo
    70PLN)?

  • 2. Data: 2011-05-03 17:12:30
    Temat: Re: LCD graficzny 3.3V
    Od: "Chomik" <c...@h...pl>

    Zapomnialem dodac ze chodzi o kompletny modul wyswietlacza gdzie wystarczy
    tylko 3.3V podlaczyc a reszte odnosnie zasilania, przetwornice itp ma juz
    wbudowane. Tak jak w tym modelu co podalwem.

  • 3. Data: 2011-05-03 17:30:28
    Od: "Max" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > tylko 3.3V podlaczyc a reszte odnosnie zasilania, przetwornice itp ma juz
    > wbudowane. Tak jak w tym modelu co podalwem.

    Może to będzie pasowało ?

    http://www.lcd.elementy.pl/dog/dog.htm

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2011-05-04 06:37:30
    Od: pgw <s...@p...onet.poczta>

    Dnia Tue, 3 May 2011 19:10:25 +0200, Chomik napisał(a):

> [...]
    > http://www.artronic.pl/o_produkcie.php?id=1153?
    > Mozecie wskazac jakies inne o tych parametrach i zblizonej cenie (kolo

    Moze tu coś znajdziesz:
    http://pl.rs-online.com/web/search/searchBrowseActio
    n.html?method=retrieveTfg&binCount=98&Ne=4294957968&
    N=4294961916+4294954260

    --
    pgw

  • 5. Data: 2011-05-04 17:15:24
    Od: "Chomik" <c...@h...pl>

    > Moze tu coś znajdziesz:
    > http://pl.rs-online.com/web/search/searchBrowseActio
    n.html?method=retrieveTfg&binCount=98&Ne=4294957968&
    N=4294961916+4294954260

    > --
    No nawet cos bym znalazl.
    Kupowal ktos w tej firmie?? Jakies opinie? Nigdy jeszcze u nich nie
    kupowalem. To polska firma, daja nasze faktury VAT??

  • 6. Data: 2011-05-04 17:23:52
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Chomik wrote:

> [...]
    > Kupowal ktos w tej firmie?? Jakies opinie? Nigdy jeszcze u nich nie
    > kupowalem. To polska firma, daja nasze faktury VAT??

    Kupuję od lat. Szybko i sprawnie, można dostać dużo, choć najtaniej nie
    mają. Firma nie jest polska, ale faktury wystawia. Do wszystkich krajów
    normalne jak trzeba, a do polski polskie faktury VAT.
    Kiedy się w Polsce ten pojemieszany system fakturowy zmieni :-(.

    Waldek

  • 7. Data: 2011-05-04 17:26:01
    Od: "Chomik" <c...@h...pl>

> [...]
    > normalne jak trzeba, a do polski polskie faktury VAT.
    > Kiedy się w Polsce ten pojemieszany system fakturowy zmieni :-(.

    Dzieki za informacje :)
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-05-04 19:21:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 04 May 2011 19:23:52 +0200, Waldemar Krzok wrote:

> [...]
    >normalne jak trzeba, a do polski polskie faktury VAT.
    >Kiedy się w Polsce ten pojemieszany system fakturowy zmieni :-(.

    Ale to cos zlego ? Wystawia polska fakture, troche drozej, ale do
    zwrotu.

    A dostalbys zagraniczna - najpierw trzeba eu-nip, a potem chyba jakies
    deklaracje dodatkowe ?

    J.

  • 9. Data: 2011-05-04 20:26:10
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    J. F. wrote:

    > Ale to cos zlego ? Wystawia polska fakture, troche drozej, ale do
    > zwrotu.
    >
    > A dostalbys zagraniczna - najpierw trzeba eu-nip, a potem chyba jakies
    > deklaracje dodatkowe ?

    Mnie to "fakturowanie" polskie doprowadza do szału. Tutaj idę, kupuję,
    dostaję rachunek i gotowe. Dokładnie obojętnie czy kupuję pół chleba do domu
    czy 150 samochodów dla firmy. Przy 150 samochodach będzie inny format ale
    tak samo ważne jak kwit z Reala. A w Polsce masz kwity z kasy fiskalnej,
    rachunki, faktury, pierdołki. I po ch... to? I to nie ma nic wspólnego z
    kupowaniem za granicą. A z eu-nip to też nie miałem problemu. Zadzwoniłem i
    przysłali. Teraz muszę składać deklarację raz do roku, ale tylko wtedy, jak
    dokonywałem jakiegoś bezwatowego transferu pieniędzy w obszarze eu. Jak nie,
    to nic nie składam.

    Waldek

  • 10. Data: 2011-05-04 20:46:13
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 04 May 2011 22:26:10 +0200, Waldemar Krzok wrote:

> [...]
    >tak samo ważne jak kwit z Reala. A w Polsce masz kwity z kasy fiskalnej,
    >rachunki, faktury, pierdołki. I po ch... to?

    I tu ci przyznaje racje. Chociaz .. poszedlby czlowiek pod jakis
    supermarket, wygrzebal troche rachunkow ze smietnika i okradl urzad
    skarbowy :)

    No dobra - te rachunki uproszczone i faktury VAT to nie wiem po co
    rozdzielali.

    >I to nie ma nic wspólnego z
    >kupowaniem za granicą. A z eu-nip to też nie miałem problemu. Zadzwoniłem i
    >przysłali.

    Ta czesc u nas w miare podobnie.

    >Teraz muszę składać deklarację raz do roku, ale tylko wtedy, jak
    >dokonywałem jakiegoś bezwatowego transferu pieniędzy w obszarze eu. Jak nie,
    >to nic nie składam.

    No tak, ale jakbys kupil cos w RS, a oni ci angielska fakture ?

    J.