  • 111. Data: 2010-12-08 20:13:01
    Temat: Re: LCD, LED , PLAZMA ???
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Jan Rudziński" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:idoh0d$m9h$1@inews.gazeta.pl...
    > Cześć wszystkim
    >
    > Ajgor pisze:
    > [...]
    >
    > Jakie formaty napisów? Mój B650 radzi sobie z napisami .srt doskonale, a
    > poza tym obsługuje napisy .txt, ale tylko w formacie klatkowym i nie
    > zawsze dobrze.

    .txt - format klatkowy (MicroDVD). Nie zauważyłem żadnych problemów.
    .ttxt - mpeg4 ze znacznikami czsowymi (format XML)
    .smi
    .srt
    .sub (MicroDVD)

  • 112. Data: 2010-12-08 20:17:03
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w wiadomości

    > Zatem jestes sokolem.
    > Dla normalnych ludzi obowiazuje ta tabela :
    > http://patrz.pl/zdjecia/hdtv

    Tą tabelę robił jakiś idiota. Z niej wynika, że telewizor 42 cali należy
    oglądać z półtora metra maksymalnie.
    To ja do swojego pokoju musiał bym kupić około... 120 całi. Co to za debil
    robił??
    A przeczytaj UWAŻNIE co jest napisane w nagłówku. ŻEBY DOSTRZEC WSZYSTKIE
    SZCZEGÓLY.
    Czyli na przykład wągry aktora :) Albo policzyć włosy w jego brodzie.

  • 113. Data: 2010-12-08 20:19:48
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Norbert" napisał w wiadomości

    > 42LD650 to to samo co 550 tylko ma fabrycznie odblokowane odtwarzanie
    > filmow. W 550 wystarczy to samemu odblokowac w menu serwisowym.
    > A dlaczego nie LE4500 skoro roznica w cenie to raptem 150zl a ma
    > podswietlenie led?

    1. Żeby odblokować filmy w LD550, potrzebny jest pilot serwisowy. Zrobienie
    lub zdobycie tego pilota to wydatek akurat równy róznicy w cenie między tymi
    modelami.
    2. Dlaczego nie LED? Bo to jest EDGE LED, który jest GORSZY.

  • 114. Data: 2010-12-08 20:26:52
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    > Owszem, spacery nie długie bo zimno, książki dzidzia nie da poczytac,
    > obiad trzeba ugotować, posprzątac itd. I TV sprawdza sie wtedy
    > uniwersalnie bo mozna i robic i lukac w tv.
    > To naprawde nie jest istotne kto co i jak.
    > Napisalem wyrazie ile czasu TV działa u mnie i jest jak jest.

    A ja myślę, że nie ma znaczenia, kto co ogląda, i dlaczego. To jego prywatna
    sprawa, i nikogo nie powinna obchodzić.
    Podał wymagania, i nie ma sensu mu wbijać do głowy, czy wybyjać z głowy.
    Nikt nie zna jego sytuacji życiowej lepiej od niego samego.
    Moja żona też ogląda o wiele więcej niż ja, bo ja pracuję po 11 godzin na
    dobę, a ona wcale. I kogo to obchodzi?
    Czasem ogląda, a czasem sobie włączy radio internetowe przez kino domowe,
    żeby jej coś brzdąkało za uszami. I też jest OK.
    Mnie to nie wkurza. Fakt - ja nie liczę, ile to kosztuje, bo mi to wisi.
    Kilka złotych w te, czy wewte nie robi mi róznicy.
    Ja podałem konkretny model, który polecam: Samsung LE40C650. Nie będę po raz
    kolejny wymieniał, dlaczego, bo już pisałem.
    I nie wnikam, kto go będzie ogładał.
    Amen

  • 115. Data: 2010-12-08 20:29:28
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "pawell32" napisał w wiadomości

    > to prehistoria.

    Ja kiedyś miałem ruskiego Elektrona 28 cali. Mój pierwszy kolorowy
    telewizor. U mnie grał chyba z 10 lat,
    a później sprzedałem go rodzicom kumpla, i nie jestem pewien, ale u nich gra
    chyba do dziś :) Tylko przerobiony na PAL.
    Czyli w sumie będzie jakieś... 23-24 lata :) A mówią, że co ruskie to do
    dupy.

  • 116. Data: 2010-12-08 20:32:38
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    > Matryce dobrych (i drogich) monitorow komputerowych oparte na S-IPS jako
    > tako oddaja czern choc tez zdarzaja sie na jadnolitym czarnym jasniejsze
    > miejsca.
    > Ale takie monitory kosztuja za 24 cale 3kzl.
    > W TV LCD masz praktycznie tylko matryce TN a tam nie ma mozliwosci
    > uzyskania czarnej czerni.
    > Mozna do tego dazych w sposob "programowy" czyli de facto podbijajac
    > kontrast ale nigdy nie bedzie to prawdziwa czern.

    Taaa... Tylko - wybacz to określenie - cały ten pseudonaukowy bełkot nie
    zmienia prostego faktu,
    że ja w swoim LCD WIDZĘ czerń, a nie brąz :)

  • 117. Data: 2010-12-08 21:43:19
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-12-08 13:23, Tomek Kańka pisze:

    > BTW. Słyszałem, że seria C ma dostęp do ipla. Czy do serii B też coś
    > jest?

    Nie znalazłem nic

  • 118. Data: 2010-12-08 21:48:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Norbert" <n...@M...com> napisał w wiadomości

    > Owszem, spacery nie długie bo zimno, książki dzidzia nie da poczytac,

    Nie sypia w ogóle?

    > obiad trzeba ugotować, posprzątac

    I to jej zajmuje 12 godzin dziennie?
    Bez jaj, jakieś ściemy dajesz sobie wcisnąć.
    Moja daje to wszystko radę zrobić po pracy.

  • 119. Data: 2010-12-08 21:50:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości news:

    > A przeczytaj UWAŻNIE co jest napisane w nagłówku. ŻEBY DOSTRZEC WSZYSTKIE
    > SZCZEGÓLY.
    > Czyli na przykład wągry aktora :)

    Raczej chodzi o to żeby zobaczyć wszystkie piksele.
    Tyle że przy oglądaniu chodzi o to, aby ich NIE widzieć.
    Oglądać obraz a nie siateczkę z pikseli.

  • 120. Data: 2010-12-08 21:50:17
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Ajgor napisał(a):

    > 1. Żeby odblokować filmy w LD550, potrzebny jest pilot serwisowy. Zrobienie
    > lub zdobycie tego pilota to wydatek akurat równy róznicy w cenie między tymi
    > modelami.
    Wystarczy komorka z nowym systemem sis czy jakos tak. Nie potrzeba
    kupowac pilota. Wystarczy miec lub pozyczyc na godzinke komorke.

    > 2. Dlaczego nie LED? Bo to jest EDGE LED, który jest GORSZY.

    Ale w czym gorszy? Ze zamiast lamp na krawedziach ma ledy? Ledy sie
    wolniej zuzywaja, ciagna mniej pradu....