    From: boxfish <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: LCD, LED , PLAZMA ???
    Date: Thu, 09 Dec 2010 11:42:54 +0100

    W dniu 2010-12-09 09:52, Robert_J pisze:

    > Powiedziałem mu już to chyba wczoraj ;-))

    1.Każdy z nas wybiera pod własne widzimisię - jeśli wyboru dokonał to
    znaczy że jest przekonany co do wyzszości wybranego nad innymi

    2. Różnice w danej klasie są minimalne, jeśli zaś je widać to znaczy że
    nikt nie staral się odpowiednio wyregulować (samsung którego mam pozwala
    na zabawe przez kilka dni, łącznie z regulacją składowych dla
    poszczególnych kolorów, prawie jak photoshop)

    3. Matryce produkuje kilka firm na świecie i sa podobnej jakości, w
    ciągu ostatnich 2 lat np LCD poszły błyskawicznie do przodu (czerń, kąty
    widzeniaetc) więc jesli jakiś tv (np sony) wyróżnia się cyzmś wyjatkowym
    to jest to najczęsciej soft lub elektronika albo konstrukcja panela
    (sharp) ale wtedy płacisz duuuzo wiecej

    4. Szybko przyzwyczajamy się do cech obrazu i jeśli jest poprawny to
    tylko dobre źródło sygnału i o reszcie modeli zapominamy w kilka minut

    5. Trwałość ? po pierwsze zapomnieć o 25 letnich soniakach czy innych,
    dziś za 2-3 lata przy takim tempie rozwoju technologii przyjdzie ochota
    zmienić (wydawało się że lcd nie jest rozwojowe a jednak cały czas
    zaskakuje)

    Za 2-3 lata 50" będzie kosztował 1800 zł więc 42" podarujesz babci albo
    wstawisz do sypialni albo dasz dizcku pod psp

    DOBRE ŹRÓDŁO SYGNAŁU HD !!!!

    a reszta to tylko pilot i piwko

    to już nie te czasy gdy dokładając 20% do cent tv dało się osiagnąć
    wieczną ekstazę, dzis do 3000 zł kupujesz poprostu tv