  • Data: 2009-05-05 20:49:49
    Temat: Re: LC4 '95 - ile oleju do lag i jaka gestosc?
    Od: "szmergiel" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:gtpc9l$hm2$1@inews.gazeta.pl...

    > Dobra, sprawdziłem jeszcze raz dokładnie. Specyfikacja do '96
    > (asymetryczne lagi) - po circa 500 ml. 800 jest do "98 (nie chce mie się
    > już sprawdzać do kiedy). Się mi pozajączowało. Z tym że dalej nie wiem ile
    > do '95 (z regulacją kompresji na dole, czerwonym pokrętełkiem).

    Ja mialem, z 95 roku i to pokretlo to tylko atrapa, nic nie zienia, wiec tym
    sie nie sugeruj. Tez wlewalismy 400ml na lage, ja lalem 2.5 do 5 W i to
    zdawalo najlepiej egzanim. Wczesniej mialem cos co bym dal 10W bo nie wiem
    co to byl za olej ale efekt byl taki ze zamiast tlumic to srezynowalo,.
    Mysle ze nawet jak 100kg wazysz to 5W nalej.

    --
    pozdro
    KTM 640 Enduro