  • 11. Data: 2006-08-06 22:43:59
    Temat: Re: Łącza z SUPERHOST.PL ?
    Od: Tomasz Trzeszkowski <i...@n...com>

    crazy bejbi napisał(a):

    > no i mają łącza ansynchroniczne i synchroniczne :D

    Hę ?
    Nie żebym się czepiał, ale komuś się (a)synchroniczność z
    (a)symetrycznością chyba pomyliła.
    Albo ja dziwne szkoły pokończyłem. (przed Giertychem)

    Pełen profesjonalizm dla mnie.

    Tomek

  • 12. Data: 2006-08-06 23:41:02
    Temat: Re: Ł?cza z SUPERHOST.PL ?
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>

    Mon, 7 Aug 2006 00:25:29 +0200, użyszkodnik "Olszewski Konrad [Etop]"
    <k...@e...pl> napisał:

    > Na tym ze chlopaki kupili sporo lacz i oferuja ze sie podziela jak sie do
    > nich dociagniesz :D
    > Oferuja dokladnie tam gdzie jest Futuro, co o czyms swiadczy.....
    > Tak czy siak maja ladna strone a ten post daje im spora reklame

    mi tam się to podejście podoba, sporo jest na rynku klientów,
    zwlaszcza odsprzedajacych łacza dalej, którzy w zamian za niższe ceny
    chętnie by się sami dociągneli do dostawcy

  • 13. Data: 2006-08-07 09:38:24
    Od: "Olszewski Konrad [Etop]" <k...@e...pl>

    Użytkownik "Tomek Kruk" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    > mi tam się to podejście podoba, sporo jest na rynku klientów,
    > zwlaszcza odsprzedajacych łacza dalej, którzy w zamian za niższe ceny
    > chętnie by się sami dociągneli do dostawcy

    jak masz ochote to zapraszam na priva :D

  • 14. Data: 2006-08-07 10:20:03
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>

    Mon, 7 Aug 2006 11:38:24 +0200, użyszkodnik "Olszewski Konrad [Etop]"
    <k...@e...pl> napisał:

    > jak masz ochote to zapraszam na priva :D

    jak będziecie gdzieś w Szczecinku albo na CRT Koszalin-Gołogóra to
    dajcie znać :)

  • 15. Data: 2006-08-07 20:55:17
    Od: TLZ <t...@w...info.com.pl>

    Markos napisał(a):
    > Czy ktoś wie na czym to polega ?
    >
    > http://serwerydedykowane.pl/lacza.php

    Nie wiem, ale jestem zainteresowany, kiedy to będzie dostępne w
    Szczecinie???

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz

  • 16. Data: 2006-08-07 21:30:29
    Od: Waldemar Fraś <w...@n...ekrakow.net>

    TLZ napisał(a):

    > Nie wiem, ale jestem zainteresowany, kiedy to będzie dostępne w
    > Szczecinie???

    badz w Krakowie... a jesli dostepne to jak sie podpiac??

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fraś

  • 17. Data: 2006-08-08 15:18:19
    Od: "Olszewski Konrad [Etop]" <k...@e...pl>

    Toppost

    Primo: chlopaki maja 2 poziomy uslugi: standart - bez tepsy direct (na
    szkopskich IP)
    premium (za ktory becelujesz dodatkowo)
    na adresacji polaczonej metroethernetem z tepsa
    Secundo: ceny na lacza sa podawane w popie (point of presence) i nie sa
    niczym specjalnym oraz targetgrupa dla tych uslug raczej nie istnieje.
    na przyklad trzebaby kupic transmisje do limu za calkiem
    spora kase, lub postawic sie na 42p + najac miejsce na dachu + wymodlic
    czestotliwosc od UKE - czyli doliczyc 10kPLN miesiecznie - co jest
    nierealne.

  • 18. Data: 2006-08-08 19:36:07
    Od: Alek Cesarz <a...@S...pw.edu.pl>

    Olszewski Konrad [Etop] napisał(a), W dniu 2006-08-08 17:18:
    > Toppost
    [ciach]

    antyreklama gorsza niż kryptoreklama. bleh.

    alek

  • 19. Data: 2006-08-09 06:38:34
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

> [...]
    > niczym specjalnym oraz targetgrupa dla tych uslug raczej nie istnieje.
    > na przyklad trzebaby kupic transmisje do limu za calkiem

    ja tak zrobiłem, to znaczy transmisja jest głownie do PL-IX, WIX
    a przy okazji kupuje tam tpsa, przynajmniej do czasu aż nie wezmę
    na tyle dużo, żeby bepośrednio na śląsku od nich wziąść w podobnej cenie.

    > lub postawic sie na 42p + najac miejsce na dachu + wymodlic
    > czestotliwosc od UKE - czyli doliczyc 10kPLN miesiecznie - co jest
    > nierealne.

    szafa 600 euro/mc, antena na dachu 300 euro/mc
    tyle że szafy już praktycznie nie ma gdzie wstawić, a wolnych częstotliwości
    zdaje się że nie wybłagasz bo ich nie ma - chociaż nieoficjalnie to stawiają
    nowe
    anteny na "wyszukanych" kanałach na których działa...

    Marcin

  • 20. Data: 2006-08-09 18:04:02
    Od: "ZZ" <v...@t...pl>

> [...]
    > nowe
    > anteny na "wyszukanych" kanałach na których działa...

    Na stronie podali adresy skąd można sobie odebrać łącze. Może nie
    będzie trzeba najmować za taką kasę ;).