  • Data: 2011-03-03 20:12:51
    Temat: Re: Kwotoreduktor stacjonarny w Plusie
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:ikooso$kug$1@news.onet.pl...

    > jest tez opcja, dostepna juz chyba u kazdego opa, przeniesienia numeru jako
    > aliasu do komorki

    Era Domowa rozni sie od Kwotoreduktora raptem zlotowka abonamentu i kusi umowa na 36
    miesiecy, jesli chce sie placic taniej. Piszac ze wypada mniej korzystnie mialem na
    mysli ze chce sie zwiazac umowa najwyzej na rok i sprawdzic jak to w ogole dziala
    oraz ze Era ma w mojej okolicy slabszy zasieg.
    Zostane chyba przy Plusie. Ide jutro do salonu, bo okazuje sie ze przez 2601 nie da
    sie odpalic tej uslugi. A jak mi sie nie spodoba, to przeniose numer do jakiegos
    VOIPa i sprobuje to puszczac przez iPlusa.

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "