-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.cyf-kr.edu
.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news
.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: Sqeeb <s...@i...community>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Subject: Re: Kwestia skrętu kół.
Date: Mon, 15 Jun 2009 21:55:05 +0200
Organization: Internet Community
Lines: 41
Message-ID: <2...@i...community>
References: <2...@i...community>
<h11dda$pm2$1@inews.gazeta.pl>
<2...@i...community>
<h13up0$m85$1@inews.gazeta.pl>
<2...@i...community>
<h16556$5b0$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: abgk136.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1245095836 14994 83.7.74.136 (15 Jun 2009
19:57:16 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 15 Jun 2009 19:57:16 +0000 (UTC)
X-Newsreader: what are You looking for?
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:24517
[ ukryj nagłówki ]On Mon, 15 Jun 2009 20:41:08 +0200
Robert Tomasik wrote:
> To też. Ale generalnie musiałbyś im zrobić już sprężyste zawieszenie. Poza
> tym w opisanym przez Ciebie wypadku te koła powinny być duże dla
> zmniejszenia oporów toczenia.
Zawieszenie komplikuje sprawe.
> > Można dorobić jeszcze piąte, żeby to się nie wypieprzyło w takiej
> > sytuacji ;-) Albo od razu sześć... Dwa duże nieskrętne na środku i małe
> > skrętne na końcach.
>
> To może gąsienice :-)
Bez przesadyzmu.
Generalnie chodzi mi o to, żeby tych kajaków nie poobijać przy transporcie,
ale żeby też nie trzeba było jechać jak z jajkiem na łyżce.
> Nie za bardzo rozumiem, co ma długość owej przyczepki do zatrzymywaniu na
> zboczu. I czemu niby dodakowe koło miałoby poprawić w tej materii sytuację.
> Na zdolność do zatrzymywania sie wpływ ma przedew szystkim masa tej
> przyczepki. Pisałeś o kilkudziesieciu kilogramach, a to powinno być
> spokojne do opanowania na normalnym rowerze. W końcu za młodego nie jeden
> raz kogoś woziłem na bagażniku i kłopotów z hamowaniem nie było.
No w sumie racja... Hym...
--
Pozdrawiam,
Sqeeb
Następne wpisy z tego wątku
- 15.06.09 19:56 Sqeeb
- 15.06.09 20:46 kogutek
- 15.06.09 21:01 bynio
- 15.06.09 22:26 Robert Wańkowski
- 18.06.09 18:02 Sebastian Kaliszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
- Klej "samopoziomujący"
- Kocioł CO po raz kolejny
- zapora Stronie Slaskie
- powodz
- Nie atom tylko fotowoltanika i elektroliza
- Test samoodkręcania nakrętek
- Budowlańcy pomóżcie
- wyciskanie/odlewanie hdpe. Co ma sens?
- Pomysł na czujnik przeciążenia siłownika.
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=