eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaKwestia skrętu kół.Re: Kwestia skrętu kół.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.cyf-kr.edu
    .pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news
    .neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Sqeeb <s...@i...community>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Kwestia skrętu kół.
    Date: Mon, 15 Jun 2009 21:55:05 +0200
    Organization: Internet Community
    Lines: 41
    Message-ID: <2...@i...community>
    References: <2...@i...community>
    <h11dda$pm2$1@inews.gazeta.pl>
    <2...@i...community>
    <h13up0$m85$1@inews.gazeta.pl>
    <2...@i...community>
    <h16556$5b0$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: abgk136.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1245095836 14994 83.7.74.136 (15 Jun 2009
    19:57:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 15 Jun 2009 19:57:16 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: what are You looking for?
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:24517
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 15 Jun 2009 20:41:08 +0200
    Robert Tomasik wrote:

    > To też. Ale generalnie musiałbyś im zrobić już sprężyste zawieszenie. Poza
    > tym w opisanym przez Ciebie wypadku te koła powinny być duże dla
    > zmniejszenia oporów toczenia.

    Zawieszenie komplikuje sprawe.

    > > Można dorobić jeszcze piąte, żeby to się nie wypieprzyło w takiej
    > > sytuacji ;-) Albo od razu sześć... Dwa duże nieskrętne na środku i małe
    > > skrętne na końcach.
    >
    > To może gąsienice :-)

    Bez przesadyzmu.
    Generalnie chodzi mi o to, żeby tych kajaków nie poobijać przy transporcie,
    ale żeby też nie trzeba było jechać jak z jajkiem na łyżce.

    > Nie za bardzo rozumiem, co ma długość owej przyczepki do zatrzymywaniu na
    > zboczu. I czemu niby dodakowe koło miałoby poprawić w tej materii sytuację.
    > Na zdolność do zatrzymywania sie wpływ ma przedew szystkim masa tej
    > przyczepki. Pisałeś o kilkudziesieciu kilogramach, a to powinno być
    > spokojne do opanowania na normalnym rowerze. W końcu za młodego nie jeden
    > raz kogoś woziłem na bagażniku i kłopotów z hamowaniem nie było.

    No w sumie racja... Hym...

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: