    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kwarantanna 2
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <1...@4...net>
    <2...@g...com>
    <5e7f182d$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5e7f9815$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <4...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <f...@g...com>
    Date: 29 Mar 2020 16:59:58 GMT

    > Raczej Ty nie rozumiesz co napisałeś. W przeciągu minuty dwa
    > praktycznie przeciwne sobie wpisy dałeś. Tak się kończą próby
    > dowalenia przeciwnikowi jak się nie myśli. Mam rację że nie
    > myślałeś?

    wyjasniłem ci pod tamtym postem.
    Mowiłes ze nie mozna zbierac probek po ludziach bo ci co badaja -
    roznosiliby wirusa.
    Wiec zapytałem czy kurierzy itp nie roznoszą...

    A to ze słuzby medyczne pobierajace probki moga sie w miare łatwo
    zabezpieczyc, duzo łatwiej niz kureirzy czy obsluga sklepu to jest dla
    kazdego jasne. Raz dlatego, ze sa do tego przeszkoleni, dwa ze ich
    kontakt z pacjentem moze byc bardzo krotki, trzy dlatego ze pobranie
    probki wymazu nie jest jakos bardzo skomplikowane czy obciazajace.

    Wyobrazasz sobie kureria ktory ma 100 dostaw dziennie zeby chodził w
    skafandrze ochronnym albo w masce albo nawet zeby zakładał przy kazdej
    dostawie nowe rekawiczki i przed kazda wizyta dezyfekował rece?

    ale podoba mi sie twoja radosc jak juz ci sie wydawało ze mozesz mi
    zarzucic niekonsekwencje.

    BTW jak tam powietrze w Łodzi dzisiaj?

    --
    Pozdrawia... Budzik