  • 11. Data: 2009-04-19 10:04:39
    Temat: Re: Kurz - jak go zobaczyc
    Od: <b...@s...pl>

    rzuć smugę światła z jakiegoś projektora/rzutnika
    projektor video może być o tyle niezły że można mu podać błyski z kompa,
    naświetlać trajektorie drobin i mierzyć ich prędkość :)

  • 12. Data: 2009-04-20 08:42:10
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    PeJot pisze:
> [...]
    > przychodzi mi do głowy poza kurzem świecącym w UV, ale po zejściu na
    > ziemię pozostaje mi poeksperymentowanie z 500 W halogenem z wąską

    Wystarczył halogen 150 W, przesłona 6 mm i zaciemnione pomieszczenie.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 13. Data: 2009-04-20 12:36:22
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 20 Apr, 09:42, PeJot <P...@0...pl> wrote:
    > Wystarczył halogen 150 W, przesłona 6 mm i zaciemnione pomieszczenie.

    A pokażesz jakieś zdjęcie?
    Konrad

  • 14. Data: 2009-04-20 12:38:31
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    Konrad Anikiel pisze:

    > A pokażesz jakieś zdjęcie?

    Focić się tego nie da, musi wystarczyć słowny opis zjawisk.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem