eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleKurtka skórzana na chopperka - w jakie firmy jesteście opakowani ?Re: Kurtka skórzana na chopperka - w jakie firmy jesteście opakowani ?
  • Data: 2009-09-24 16:31:14
    Temat: Re: Kurtka skórzana na chopperka - w jakie firmy jesteście opakowani ?
    Od: fimek <f...@u...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tarbor
    >
    > krzychut

    Tez tarbor :)

    Ja kupilem swoja za w sumie 820zl (w tym doplata za wykonanie ze skory
    wolowej - 100zl i jeszcze 30zl za pomiary i dopasowanie do mojej figury).
    Bardzo sobie chwale - jest gruba, ma protektory na lokciach i barkach,
    wbudowany pas nerkowy i zapinana jest pod szyja.

    pozdro,
    --
    Fimek
    chwilowo bez motóra,