  • 1. Data: 2010-09-20 19:28:40
    Temat: Kurs doskonalenia jazdy w CSP Legionowo
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)
    Jakby kto chcial sie podszkolic pod okiem instruktorow policji, to za 3
    tygodnie (na razie z tego co wiem data jest jeszcze nie do konca pewna)
    bedzie taka mozliwosc.

    Jak wyzej, instruktorzy z Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
    organizuja w weekend 9-10.10 takowe szkolenie dla cywilow. Pare osob z
    listy juz sie u nich szkolilo, to moga cos na temat napisac. Ja tez
    bylem i jestem zadowolony, chociaz przeszkolenie nie od wszystkiego
    chroni niestety.
    W kazdym razie polecam.

    O konkrety pytajcie pod nr kom. 503077965.
    Mowcie, ze w sprawie szkolenia, a wiadomosc z internetu (albo od Tomka
    Wozniakowskiego).

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 2. Data: 2010-09-20 19:54:04
    Temat: Re: Kurs doskonalenia jazdy w CSP Legionowo
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 20 Wrz, 21:28, Tomek Wozniakowski <z...@o...pl> wrote:
> [...]
    > listy juz sie u nich szkolilo, to moga cos na temat napisac. Ja tez
    > bylem i jestem zadowolony, chociaz przeszkolenie nie od wszystkiego

    A ja już myślałem, że to ciąg dalszy. Bo jakoś taki niedosyt
    pozostał :-)

    Jeżeli chodzi o mnie to szczerze polecam, można się nauczyć rzeczy
    które się wcześniej nawer nie śniły (ósemki tramwajem) i poznać co to
    jazda na ograniczniku kierownicy a po ciężkiej robocie na placu
    zrelaksować się na motodromie :-)
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2010-09-22 09:08:14
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-20 21:28, Tomek Wozniakowski pisze:
> [...]
    >
    > O konkrety pytajcie pod nr kom. 503077965.
    > Mowcie, ze w sprawie szkolenia, a wiadomosc z internetu (albo od Tomka

    ale szkolenie z zakresu czego?
    puszki, motocykle czy co?

    Alex.

  • 4. Data: 2010-09-22 09:12:25
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Alex D. B. pisze:

    > ale szkolenie z zakresu czego?

    czytaj uważnie

    > puszki, motocykle czy co?

    wrotki i hulajnogi. na grupie dla motocyklistów. spam taki. rozumisz.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 5. Data: 2010-09-22 10:18:35