  • 21. Data: 2009-07-10 08:03:22
    Temat: Re: Kurs Legnica
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:h36mps$4i1$2@news.onet.pl...
    > zbigi pisze:
    > prawa stoi na hamulcu. stąd ruszanie z lewej. czytałem w internecie, że
    > tak uczy się na kursach.

    tak jest. mnie tez tak uczono ;)

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 22. Data: 2009-07-19 20:21:19
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Jacek Czerwinski napisał(a):

    > Np. jakaś dziura czy obniżenie z lewej, co powoduje że trzeba sobie
    > wybaczyć wyjątek od zasady.
    > Dla formalności: szkolny to tak: jedynka już wrzucona, prawa na podnóżku
    > w gotowości na hamulec nożny, lewa na glebie, i ruszamy nie wlekąc nogi
    > (jak skutersyn).

    No to w czym problem? To jest wlasnie zdroworozsadkowe ruszanie.
    Zdarzaja sie od niego jakies wyjatki (choc akurat z tymi dziurami pod
    lewa noga, to zupelnie nie kumam) ale sa to tylko _wyjatki_. :)

    Zrzucanie? A nie lepiej napisac "redukcja"? :)

    > Pokornie poddaję się ocenie. Przeciwskrętowych, winklowych tematów zero.

    :D A czegos sie spodziewal? :)

    > A najbardziej to chciałbym sie obudzić i wiedzieć, że potrafię względnie
    > dynamicznie ruszyć na łuku,

    Uuuu... Szaconeczek. Jak legalnie jezdze (szybkie liczenie na palcach)
    20 lat, to z dynamicznym ruszaniem w luku mam problem. :)

    > zawrót, te rzeczy, w prawo i w lewo
    > jednakowo dobrze.

    Cholera... strasznie duzo zalezy od cisnienia powietrza, stanu wody u
    ujscia Bugu do Narwi i cholera wie, jakich jeszcze czynnikow. No, po
    prostu zdarzaja sie sytuacje, w ktorych nawyki nie wystarczaja i musze
    sie troche baqrdziej skupic. :)

    O wlasnie :) I tego sie trzymajmy ;)