eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKupowanie auta suuper używanego.Re: Kupowanie auta suuper używanego.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Kupowanie auta suuper używanego.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <b...@g...com>
    <c...@g...com>
    <5ab22bb1$0$677$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ab22caa$0$665$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8tsa9$u9n$3@node2.news.atman.pl>
    <5ab40c6d$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    <p9172s$jn4$1@node1.news.atman.pl>
    <5ab4963e$0$31350$65785112@news.neostrada.pl>
    <p935mk$for$3@node1.news.atman.pl>
    <5ab5398c$0$31371$65785112@news.neostrada.pl>
    <p93ou5$adk$2@node2.news.atman.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Fri, 23 Mar 2018 22:31:16 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.6.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <p93ou5$adk$2@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 36
    Message-ID: <5ab57225$0$667$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.43.255.133
    X-Trace: 1521840677 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 667 178.43.255.133:46667
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2627217
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-03-23 o 21:43, Cavallino pisze:
    > W dniu 23-03-2018 o 18:29, cef pisze:
    >> W dniu 2018-03-23 o 16:15, Cavallino pisze:
    >>> W dniu 23-03-2018 o 06:53, cef pisze:
    >>>
    >>>> Zerwanie przyczepności z przodu  z powodu umiejscowienia tam napędu
    >>>> jest mało niebezpieczne
    >>>
    >>> Czyli nie słyszałeś o podsterowności i walczysz tylko z nadsterownością?
    >>> Każda z nich jest mało bezpieczna.
    >>
    >> Słyszałem o jednym i drugim.
    >> Jednak zdecydowanie częściej doświadczam właśnie nadsterowności
    >> (nawet jeśli jest to teoretycznie bardziej przypisane do napędu z tyłu.)
    >
    > A ja jeszcze nie zauważyłem nadsterowności w aucie z przednim napędem.

    Hmm?
    To może własnymi słowami. Standardowe miejsce akcji:
    zjazd w prawo na ślimaku. Skręcam kołami w prawo i dupę zarzuca mi
    tak, że tylne koła ocierają o lewy krawężnik.
    Doświadczam tego różnymi samochodami, nawet tymi z kompletem jednakowych
    opon
    na kazdej osi, więc nie uważam specjalnie żeby to była tego typu kwestia.
    Naprawdę tego nie doświadczyłeś?
    Jeździsz jak kapelusz :-)))


    > Może u Ciebie to jest skutek dwóch mocno różnych opon na osiach właśnie?

    Nie sądzę, bo jak wymieniam swoje opony, to zawsze znalazło by się
    kilku chętnych, którzy pojeździli by na nich jeszcze kilka sezonów.
    Poza tym dostrzegam zależność pomiędzy lepszym bieżnikiem z tyłu a brakiem
    zjawisk utraty przyczepności


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: