  • Data: 2009-01-20 10:57:08
    Temat: Re: Kupować teraz słaby sprzęt czy czekać 2 lata?
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Romet wychodzi mnie na teraz 3700 i to jest max jaki mogę dać. Używki
    .roczne można dorwać za 2,5-3 tys.

    a nie patrzyłeś za starym dobrym GS500 ?? ludzie z forum na ktorym siedze
    wyrywali to moto już za 3500tyś w niezłym stanie. Fakt że roczniki koło '90
    ale co z tego? jak wyszukasz dobry egzemplarz to nic nie tracisz.
    Sam latam na gs500 '99 i jest spoko, choć w przyszłym sezonie przesiadam
    się na ktma i w teren ładuje.