    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kupno w Niemczech - co z pieniędzmi?
    Date: Sun, 21 Feb 2010 10:36:10 -0600

    news:71a0o5pc4jo2dcdc2c60idn9qslls9290u@4ax.com...

    > To nie USA, tu jak ktos ma grubsza gotowke to nie jest od razu
    > handlarz narkotykami :-)

    Fascynujaca bylaby dla mnie koniecznosc chodzenia
    z banknotami w "reklamówce" :-)

    > A w USA jak sie kupuje uzywany samochod ? Czekiem ?
    > Czy zostawia dealerowi w rozliczeniu ?

    Wiekszosc osób bierze auto na kredyt, wiec odbiera
    sie auto wlasciwie podpisujac umowe kredytowa...
    Czesto nawet bez pierwszej wplaty. (Patrz promocja VW
    pod tytulem: "sign and drive event").

    Ja za uzywany placilem prywatnym, niepotwierdzonym
    czekiem z konta ROR... Po prostu otworzylem ksiazeczke
    czekowa, wpisalem kwote, podpisalem i wreczylem w kasie... :-)

    Zrozum - przeciez na tym etapie maja wszystko - moje
    dane osobiste, dane podatkowe (podatek stanowy sie placi)
    adresy, telefony - tylko idiota placilby czekiem bez pokrycia
    bo to sporo kosztuje klopotów. Owszem, mozna, ale to sie
    po prostu nie oplacaloby nikomu, wiec dealer ufa klientowi.