    From: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kupno w Niemczech - co z pieniędzmi?
    Date: Fri, 19 Feb 2010 22:56:06 +0100

    Użytkownik "Macios" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:1dgqj6ku9qu17$.12202lqz24f7o.dlg@40tude.net...

    W Citi jak masz subkonto w euro to wyjeżdżając możesz wydać dyspozycję, że
    teraz twoja karta debetowa ma być podłączona do tego subkonta czyli na
    przewalutowaniach nie tracisz tylko na ew. prowizjach od wypłat. Jak masz
    Citigold to prowizji i tak nie ma.

    Jak kupowałem Ferrari w UK to płaciłem osobie fizycznej przelewem po
    oględzinach i przez 4 dni nie miałem ani kasy na koncie ani Ferrari w
    garażu... Opinię o tym czy można mu zaufać wyrobiłem sobie na bazie
    pierwszego spotkania podczas oględzin u niego w domu oraz jego postach na
    forach i guglu. Do tej pory się przyjaźnimy i raz na rok / dwa lata
    spotykamy tyle, że on już ma trzecią Ferrarkę od tamtego czasu.