  • 11. Data: 2012-11-15 19:46:19
    Temat: Re: Kupno samochodu i brak polisy
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    PH <P...@p...news> wrote:

    > no ale cała historia rejestracji jest w karcie pojazdu. masz kartę pojazdu -
    > prawda?

    Mam, ale nie przy sobie - leży w wydziale komunikacji i czeka, aż odbiorę
    ją razem z odebraniem twardego dowodu. A żeby odebrać twardy dowód, muszę
    mieć polisę, inaczej muszą zgłosić to do UFG.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 12. Data: 2012-11-15 19:47:57
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > czyli teraz to jest Twój problem. To tak jakbyś ja dostał i zgubił.

    W sumie racja - skoro jest w UFG, to pewnie można zrobić to taką samą
    procedurą, jakbym ją zgubił. Zobaczę jutro wieczorem jak to się uda
    załatwić w Warcie.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 13. Data: 2012-11-15 20:01:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości grup
    >Update (to co pisałem w odpowiedzi na posta obok) - polisa istnieje.
    >Skoro
    >jest w systemie UFG:
    >polisa: 90820043XXXX dla pojazdu: SUZUKI GSX
    >wystawiona przez: TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI WARTA S.A.
    >To chyba jest opłacona...

    Nie, to nie jest rownoznaczne.

    J.

  • 14. Data: 2012-11-15 20:18:19
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie, to nie jest rownoznaczne.

    Więc w najgorszym wypadku będę musiał po prostu zapłacić za tą polisę?

    http://motogof.tumblr.com/

  • 15. Data: 2012-11-15 20:19:53
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości

    > Tylko czy jeżeli polisa jest na inny nr rejestracyjny, niż w mam umowie
    > kupna motocykla (ale ten sam nr VIN), to nie będzie z tym problemu?

    Nie, nie będzie. Jednoznacznym identyfikatorem samochodu jest VIN. Zdarzyło
    mi się ubezpieczać samochód na sam numer VIN.

  • 16. Data: 2012-11-15 23:36:05
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    > Więc w najgorszym wypadku będę musiał po prostu zapłacić za tą polisę?

    Wal do Warty z umową i miękkim dowodem i po prostu przepisz ją na
    siebie, nie powinni robić problemów. Jeżeli kwota będzie większa niż 100
    zeta, zapłać za ten kawałek, który jest niezapłacony i wypowiedz umowę,
    w PZU ubezpieczą Ci za 80-90 zł (przy 60% zniżkach).

    --
    Yogi(n)

  • 17. Data: 2012-11-16 21:51:26
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> wrote:

> [...]
    > zeta, zapłać za ten kawałek, który jest niezapłacony i wypowiedz umowę,
    > w PZU ubezpieczą Ci za 80-90 zł (przy 60% zniżkach).

    Problem załatwiony - byłem w Warcie, okazało się, że polisa nie została
    opłacona, więc pewnie broker wziął kasę do kieszeni i zniknął. Opłaciłem
    polisę, przepisałem na siebie (nie było problemu z tym, że nr rejestracyjny
    się nie zgadzał) i już wszystko jest OK. Zostałem w Warcie.

    Dzięki za wszystkie odpowiedzi!

    http://motogof.tumblr.com/