  • Data: 2009-05-09 13:55:58
    Temat: Re: Kupno motocykla bez ważnego OC
    Od: c...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Maj, 14:54, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:

    > Aha, i jakbyś chciał przy okazji ubezpieczenia drogo pomalować to do
    > maverika:-)

    Trochę nie rozumiem o co chodzi, ale to pewnie wcześniej musiałbym
    mieć jakąś stłuczkę :) dobrze kombinuję?
    Problem z moto bez OC rozwiązał się sam, bo pojechałem go obejrzeć i
    nie przypadł mi do gustu, choć w ogłoszeniu był w stanie idealnym, z
    bardzo małym przebiegiem. W rzeczywistości wyglądał trochę mniej
    idealnie :) a ubezpieczenie nie było opłacane od 2000 roku, więc
    trochę dużo musiałby mi poprzedni właściciel dać kasy, żeby rozegrać
    to tak jak Krzysiek.
    Mariusz