-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
eed1.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.ceti.pl!not-
for-mail
From: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kupno Samochodu
Date: Thu, 17 Jun 2010 11:03:16 +0200
Organization: CETI S.C. (Krakow, Poland)
Lines: 41
Message-ID: <hvcocj$2d0f$1@alfa.ceti.pl>
References: <hvcn29$6nk$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: pilotow21.ceti.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: alfa.ceti.pl 1276765395 78863 62.121.144.222 (17 Jun 2010 09:03:15 GMT)
X-Complaints-To: a...@t...ceti.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 17 Jun 2010 09:03:15 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.9) Gecko/20100317
Thunderbird/3.0.4
In-Reply-To: <hvcn29$6nk$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2289837
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-06-17 10:40, Ariusz pisze:
> Co do mobilności, możliwości językowych i czasu nie ma problemu, za to
> nie znam się na samochodach, zwłaszcza na dieslach - to tej pory
> jeździłem benzyną i gazem, np. wiele słyszę o turbinach ale jak
> sprawdzić ocenić, czy turbina jest ok, albo po jakim limicie km lubi
> siadać.
Ja sie teraz bede wymadrzal bo sam specjalista nie jestem ale duzo
jezdzisz? Bo moze np. nie warto kupowac dizla z turbina tylko lepiej
wieeelki wolnossacy silnik? Np. 3l, 6 garkow bez turbo?
Nie wiem jakie bedziesz mial "przebiegi" ale nasluchalem sie ostatnio
roznych opinii - pomijajac te o chlodzeniu turbiny - ze np. silniki z
doladowaniem zle znosza krotkie dystanse typu 2km do pracy bo cos tam
sie nie dopala do konca i trzeba takie auto przegonic co jakis czas na
autostradzie :)
Mi akurat wyszlo, ze przy 10kkm, ktore robie rocznie nie ma znaczenia
czy auto pali 8l oleju czy 12 benzyny (dla mnie nie ma, nie twierdze, ze
to regula), a brak turbiny to jeden problem z glowy...
Poza tym dizle kupuja ci, ktorzy zamierzaja duzo jezdzic wiec w
wiekszosci przypadkow te auta maja ogromne przebiegi.
Wezmy taki flagowy model auta dla przedstawiciela handlowego w RFN jakim
jest np. BMW 320d - taki gosc robi np. 250tys w 3 lata i dlatego
kupuje dizla - koszt benzyny bylby zbyt duzy.
I tak sobie pomyslalem, ze - ciagle szukajac autka dla siebie, tez
kombi, troche drozsze - nastawiam sie na benzynowe silniki. Do tego
dochodzi rowniez fakt, ze czesto kupujacy DLA SIEBIE auto zamawial
rowniez sporo fajnych rzeczy jesli chodzi o dodatki typu skora/systemy
kontroli trakcji przerozne/pelna elektryka etc i mozna znalezc ciekawe
autka.
Ale podkreslam, ja sie specjalnie nie znam i to tylko wyniki moich
ostatnich przemyslen - mozliwe, ze calkowicie bledne o czym przekonam
sie na wlasnej skorze :)
--
jarek
Następne wpisy z tego wątku
- 17.06.10 11:34 BaX
- 17.06.10 11:34 Ariusz
- 17.06.10 11:38 krzysiek82
- 17.06.10 12:07 Ariusz
- 17.06.10 12:26 Ariusz
- 17.06.10 12:43 MZ
- 17.06.10 13:03 Ariusz
- 17.06.10 13:12 BaX
- 17.06.10 13:27 Ariusz
- 17.06.10 13:35 Jarek Pudelko
- 17.06.10 14:12 Ariusz
- 17.06.10 15:24 Aman
- 17.06.10 15:26 krzysiek82
- 17.06.10 15:39 Konrad L
- 17.06.10 15:42 krzysiek82
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A