    From: "jacek" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kupiłem akumulator!
    Date: Sun, 24 Jun 2012 16:41:44 +0200

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:js4c1j$o30$59@usenet.news.interia.pl...
    > Kura przestała ostatnio dziobać ziarno na skutek wysranego akumulatora.
    > Poszedłem do supermarketu i kupiłem najtańszy jaki znalazłem o właściwych
    > parametrach. Jakiś JENOX. Bliskie porównanie nowego i starego (z ASO
    > Skody) wykazało, że różnią się tylko naklejką. ROTFL.
    >
    > I kupujcie frajerzy drogie akumulatory po ASO czy innych magicznych
    > sklepach.

    ja juz dawno wyleczylem sie z tanich akumulatorow
    Owszem dziala ale trafi sie kilka dni kiedy nie zadziala
    akurat kiedy bardzo potrzebny i w takim momencie ze zeby zalatwic co sie
    chcialo
    trzeba naprawde przeplacic

    Obudowy moze i te akumulatory maja podobne ale prad rozruchu juz chyba nie
    Duzo szybciej traca tez swoja pojemnosc.
    Ja kupilem na allegro ale z odbiorem osobistym

    Cena z allegro a zakup jak w sklepie czyli sprzedawca wymontowal stary
    zalozyl nowy
    sprawdzil mi ladowanie i prad rozruchu
    bylo to przed ta zima i wcale nie zaluje ze byc moze przeplacilem
    w porownaniu do noname
    choc znana firma Centra tez nie polece choc mialem poprzednia serie byc moze
    terazniejsza jest lepsza

    pozdrawiam
    Jacek