  • Data: 2012-03-04 22:51:02
    Temat: Re: Kupiłem Desire
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 4 Mar 2012 18:59:59 +0100, Błażej napisał(a):

    > Dziękuję.
    > Znalazłem taką instrukcję w sieci
    > http://www.ipmart-forum.pl/showthread.php?t=51825
    > Czy postępując wg niej wgram Twojego ROMa bez problemów czy trzeba coś
    > inaczej zrobić?
    > Wybaczcie moje pytania, ale jestem zielony i nie chcę go uwalić przy
    > pierwszej operacji.

    Robisz S-OFF + root - http://revolutionary.io/
    Instalujesz 4Ext Recovery - http://www.4ext.net/
    Partycjonujesz kartę pamięci tak, by na końcu była partycja EXT4 1GB
    Stąd wgrywasz HBOOT - http://alpharev.nl/ - zgodnie z instrukcją
    Wgrywasz ROM - zgodnie z instrukcją z wątku na xda

    Jak się wszystko udało, to masz nowy rom.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "You're not the same as you were before. You were much