  • 1. Data: 2011-04-06 12:53:21
    Temat: Kupię golasa FZ6 S2
    Od: "Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn" <i...@g...com>

    W związku z tym, że poszukiwania części do ER 5 idą mi jak krew z
    nosa, podjąłem decyzję o przesiadce, aby nie zostać następny sezon z
    rzędu bez (jeżdżącego) motocykla.
    Interesuje mnie zwłaszcza wersja w białym malowaniu, ale nie pogardzę
    też czarną i srebrną. Nie szukam sprzęta po przygodach. Jestem
    zdecydowany na zakup, chętnie z polecenia, jakkolwiek i tak wnikliwie
    konkretny model sprawdzę.
    Pozdrawiam,

    --
    Jadu
    ER 5 Blau

  • 2. Data: 2011-04-06 12:55:15
    Temat: Re: Kupię golasa FZ6 S2
    Od: "Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn" <i...@g...com>

    On 6 Kwi, 14:53, "Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn"
    <i...@g...com> wrote:
    > W związku z tym, że poszukiwania części do ER 5 idą mi jak krew z
    > nosa, podjąłem decyzję o przesiadce, aby nie zostać następny sezon z
    > rzędu bez (jeżdżącego) motocykla.

    Zapomniałem dopisać, że interesują mnie zwłaszcza rejony śląska i
    okolic. Do stolicy mam za daleko :)

    --
    Jadu

  • 3. Data: 2011-04-06 13:05:50
    Od: juhass <j...@p...fm>

    W dniu 2011-04-06 14:53, Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn pisze:
> [...]
    > też czarną i srebrną. Nie szukam sprzęta po przygodach. Jestem
    > zdecydowany na zakup, chętnie z polecenia, jakkolwiek i tak wnikliwie

    To jest problem z częściami do er-ki?? Przecież to na tyle popularne
    moto że wydawało mi się, iż w każdym kiosku za rogiem są do niego tajle.
    Jeszcze silnik klepany w kilku modelach bez zmian. Co do Twoich
    oczekiwań- jak na prawdę chcesz pojeździć w tym sezonie to albo składaj
    tę er-kę, albo trochę odpuść i nie zawężaj tak obszaru poszukiwań..

    --
    Pozdrawiam:
    juhass (vfr800)

  • 4. Data: 2011-04-06 13:53:11
    Od: k...@o...pl

    Szkoda, ze ze slaska i ze golasa szukasz, mam przyzwoita sztuke:
    http://allegro.pl/yamaha-fz6-fazer-s2-2009-super-cen
    a-i1542392287.html
    i daje slowo, ze wszystko co tam na pisalem to prawda. Do oddania za 15500zl.
    kapec

  • 5. Data: 2011-04-06 19:00:23
    Od: "Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn" <i...@g...com>

    On 6 Kwi, 15:05, juhass <j...@p...fm> wrote:

> [...]
    > oczekiwań- jak na prawdę chcesz pojeździć w tym sezonie to albo składaj
    > tę er-kę, albo trochę odpuść i nie zawężaj tak obszaru poszukiwań..

    Gdyby nie wersja >2001 byłoby zdecydowanie łatwiej. Niestety do tych
    późniejszych, które miały okrągły wlew paliwa oraz dłuższe o 2cm
    amortyzatory tylne - brak i zbiorników (mój byłoby trudno przywrócić
    do stanu pierwotnego) i amortyzatorów. O ile z amortyzatorami sprawę
    dałoby się rozwiązać za pomocą zastępników Hagona (wkleję żeby dla
    potomnych zostało
    http://motorcycleproducts.co.uk/catalogue/rear-shock
    s-kawasaki-er5-200107-p-92943.html?osCsid=03b3442da5
    55011d4f32eed4b5605de6)
    - o tyle z bakiem, sprawa chyba nie do przeskoczenia.
    Nawet wtedy zostaje jeszcze kilka pomniejszych - bardziej
    kosmetycznych niuansów (klamka sprzęgła, zegary itd). ERkę, tak czy
    inaczej, chcę poskładać do kupy, za bardzo jestem do niej
    przywiązany :) Zaś obszar poszukiwań jest zawężony tylko i wyłącznie z
    powodu mojego notorycznego braku wolnego czasu (również tego który
    jestem w stanie przeznaczyć na oględziny) - jednak po dzisiejszych,
    intensywnych próbach wyszukania takiego gdzieś w pobliżu - faktycznie
    chyba łatwo nie będzie.

    --
    Jadu
    ER 5 Blau

  • 6. Data: 2011-04-06 19:18:15
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-04-06 21:00, Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn pisze:

> [...]
    s-kawasaki-er5-200107-p-92943.html?osCsid=03b3442da5
    55011d4f32eed4b5605de6)
    > - o tyle z bakiem, sprawa chyba nie do przeskoczenia.

    Histeryzujesz:
    http://tinyurl.com/5socnu8
    http://tinyurl.com/6fga559
    http://tinyurl.com/6al8tuq

    Nie sa nowki ale spokojnie do wykorzystania.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 7. Data: 2011-04-06 19:32:25
    Od: "Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn" <i...@g...com>

    On 6 Kwi, 21:18, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    ks-kawasaki-er5-20...)

    > Histeryzujesz:http://tinyurl.com/5socnu8http://tinyu
    rl.com/6fga559http://tinyurl.com/6al8tuq

    > Nie sa nowki ale spokojnie do wykorzystania.

    Dobra, przyznaję że szukałem nieuszkodzonych :) Sądziłem że to
    realizowalny plan.

    --
    Jadu
    ER 5 Blau

  • 8. Data: 2011-04-06 20:37:56
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-04-06 21:32, Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn pisze:

    rl.com/6fga559http://tinyurl.com/6al8tuq

    > Dobra, przyznaję że szukałem nieuszkodzonych :) Sądziłem że to
    > realizowalny plan.

    Bzdura, nawet masz tu w kolorze blue:

    http://tinyurl.com/43p7vsw
    http://tinyurl.com/3prymh3

  • 9. Data: 2011-04-06 20:58:04
    Od: "Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn" <i...@g...com>

    On 6 Kwi, 22:37, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    ocks-kawasaki-er5-20...)

    rl.com/6fga559http://tinyurl.co...

    > Bzdura, nawet masz tu w kolorze blue:
    >
    > http://tinyurl.com/43p7vswhttp://tinyurl.com/3prymh3

    Dzięki wielkie! Udowodniłeś, że kiepsko szukałem. Ten Blau Top
    Zustand, to dokładnie taki jakiego szukam.
    Będę bezczelny i zapytam jeszcze o jedno, czy http://tinyurl.com/3wnt2ho
    to para czy pojedynczy amor?

    Pozdrawiam,

    --
    Jadu
    ER 5 Blau

  • 10. Data: 2011-04-06 21:49:50
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-04-06 22:58, Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn pisze:

    rl.com/6fga559http://tinyurl.co...

    > Dzięki wielkie! Udowodniłeś, że kiepsko szukałem. Ten Blau Top
    > Zustand, to dokładnie taki jakiego szukam.
> [...]

    jedna sztuka. Wez Hagony, beda lepsze.