  • 1. Data: 2009-02-10 09:42:52
    Temat: [Kupie] Zdecydowanie Yamache R1
    Od: "-=MAKARENA=-" <m...@n...pl>

    Ma kosztowac 12-14 tysi , byc w bdb stanie i byc czerwona :-)

    Pozdrawiam :

    MAKARENA UĆ

    Kobiety, żeby się nie znudzić mężczyznom, zmieniają ubrania.
    Mężczyźni, żeby się nie znudzić kobietom, zmieniają kobiety.

  • 2. Data: 2009-02-10 10:28:30
    Temat: Re: [Kupie] Zdecydowanie Yamache R1
    Od: Magic <m...@w...pl>

    -=MAKARENA=- pisze:
    > Ma kosztowac 12-14 tysi , byc w bdb stanie i byc czerwona :-)

    Yamacha - to jakaś chińska podróba ? ;)

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
    Archiwum: http://news.riders.pl

  • 3. Data: 2009-02-10 10:48:53
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Yamacha - to jakaś chińska podróba ? ;)

    Yamahahaha ;]

  • 4. Data: 2009-02-10 11:25:33
    Od: "-=MAKARENA=-" <m...@n...pl>

    > Yamacha - to jakaś chińska podróba ? ;)

    Chyba Hinska :-P

    Oczywiscie ze sorki za orta , ale tak to jest jak czlowiek jezdzil cale
    zycie SÓZÓKI :-)

  • 5. Data: 2009-02-10 16:08:29
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "-=MAKARENA=-" napisał:
    > Ma kosztowac 12-14 tysi , byc w bdb stanie i byc czerwona :-)

    Oj! Poruszasz cienka strune na tej grupie..
    Dowod osobisty juz masz?;)
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 6. Data: 2009-02-11 16:24:31
    Od: "DELTA" <d...@n...pl>

    > Ma kosztowac 12-14 tysi , byc w bdb stanie i byc czerwona :-)

    Witka!
    Oooooo !
    Ekipa pod Selgrosem rośnie w siłę :-)
    A na gumę dajesz ? :-)
    Pozdrawiam
    Darek L.

  • 7. Data: 2009-02-11 18:28:48
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    DELTA pisze:
    > Oooooo !
    > Ekipa pod Selgrosem rośnie w siłę :-)
    > A na gumę dajesz ? :-)

    Te, prowokator! :>

    Zdrowko
    K.

  • 8. Data: 2009-02-11 20:51:58
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    KLOSZ pisze:

    > Te, prowokator! :>

    precle nie dają na gumę - jeno marzą o tym śliniąc się niezdrowo,
    pozatem to niehigieniczne dla sprzętuf - wiem, bo czytałem na sciagczu

    --

    pozdr
    pj