    From: Nikanor <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Kupię Hondę CB500
    Date: Sun, 19 Apr 2009 11:27:00 -0700 (PDT)

    On 17 Kwi, 21:07, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:
    >A jak ktoś niem anic, nie robił nigdy nic kluczami, ani przy
    > samochodzie, ani rowerze, ani motocyklu, to niech się nie dotyka!!!!

    Bo co? To jakaś czarna magia jest? Wystarczy umieć czytać (pisać już
    nie) i z większością dupereli sobie człowiek poradzi. Jak chce. Bo
    niezbędne zdolności manualne to tak w trzeciej-czwartej klasie
    podstawówki się nabywa.

    > Taki misiek to inwalida życiowy.

    Taki misiek woli zapłacić komuś za robotę a wolny czas spędzić z
    dzieckiem, albo se na paralotni polatać. Bo lubi. A jak papranie się
    przy smarach i śrubkach ma w dupie to zostawia je tym, co z tego żyją.
    To oznaka inwalidztwa życiowego, uważasz?

    > Powinno się takich do jakichś obozów pracy wysyłac:-)

    A to już ktoś przed tobą wpadł na taki pomysł. Zaraz po tym, jak w '88
    zdałem na uniwerek to mnie wysłali na miesięczne praktyki robotnicze
    do FSO. Gdzie przez pierwsze dwa tygodnie dokręcałem do góry nogami
    filtry paliwa do silników. W ramach akcji sabotażowej :)) A zarobiłem
    wtedy jako praktykant prawie dwa razy więcej, niż moja matka -
    nauczycielka z 20-letnim stażem. Ech - się kiedyś doceniało trud
    robotnika.

    > I na pewno nigdy nie dawać do rąk żadnej maszyny z silnikiem
    > spalinowym, ani żadnym innym. Takich misków powinni dalej
    > do końca ich dni kroić mechaniory, warsztaty, serwisy...

    Stary. Ja ci współczuję tego podejścia do życia. Kroją cię codziennie:
    piekarz, mleczarz, restaurator, twój pracodawca (lub dostawcy, jak
    prowadzisz własną działalność), sklepikarz itp. A także stojący za
    nimi rolnicy, energetycy, transportowcy, browary, monopol tytoniowy i
    spirytusowy i pozostali, a imię ich legion. Jak ty wytrzymujesz?

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]