eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle[Kupie] Duży skuterRe: [Kupie] Duży skuter
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "michal" <michal@@kupczyki..eclipse..co..uk>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [Kupie] Duży skuter
    Date: Wed, 13 May 2009 10:53:39 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 41
    Message-ID: <gue5cm$maa$1@news.onet.pl>
    References: <gue372$147$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 82.153.167.0
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1242208470 22858 82.153.167.0 (13 May 2009 09:54:30 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 13 May 2009 09:54:30 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <gue372$147$1@mx1.internetia.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:598304
    [ ukryj nagłówki ]

    "Paweł Andziak" <g...@g...pl> wrote in message
    news:gue372$147$1@mx1.internetia.pl...
    > Witam,
    >
    > Hondy Silverwing 600 W jaki sposob oceniac naped i stan przekladni w takim
    > skuterze?

    Ma przyspieszac bez szarpniec i dziur - od zera do max.

    Pasek zmienia sie co 12-16kkm, nie jest tani. orientacyjnie 400 pln, rolki
    100pln, raz na 2-3 paski.
    Zuzyciu ulegaja tez powierzchnie talerzy kol pasowych - po zdjeciu pokrywy
    napedu mozna palcem sprawdzic czy nie ma strasznych dolow.
    Obroty jalowe 1200rpm, sprzeglo lapie od 2000rpm. Kultura pracy jak to u
    chady - wysoka.

    Rady:
    FJS600 jest ciezki - 245kg suchy, 16litrowy zbiornik. Trzeba uwazac zeby go
    nie postawic z gorki przodem do sciany. Zdarzylo sie i wypchajac go niezle
    sie spocilem. Ma hamulec postojowy (nad prawa piszczela kierownika) i
    gniazdko zapalniczki w lewym przednim schowku.
    ABS + CBS. Lewa dzwignia uruchamia tylny hamulec i jeden tloczek z przodu.
    Pakowny schowek glowny, podswietlany, ale trzeba przymierzyc czy kask
    wejdzie (moj Schuberth jest ciut za wysoki - klapa ledwo sie domyka. Nie
    wolno zostawiac schowka otwartego - ta mizerna zaroweczka w trzy dni
    rozladowala mi akumulator. Wyjalem ja.
    Zuzycie 6L/100km, przy 120-130 km/h przelotach autostradami wzrasta do
    6.4L/100. powyzej 145km/h czuc ze silnik jeszcze moze, ale reszta nie daje
    rady. moj max 160km/h (na wiecej sie nie czulem), podobno idzie do 180.

    Przy 23kkm wymienilem tylna (oryginalna) opone, przy 26kkm przednia.

    Zalety - mega komfort. przeloty po 400km na raz bylyby mozliwe, gdyby nie
    zasieg ~250km
    Podobno tylko ST1300 i BMW * RT daja lepsza oslone od wiatru.
    Wady - maly zasieg. Zbiornik tylko 16L a zuzycie az 6.4 (@130km/h)

    --
    Michal
    FJS600 od roku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: