  • 1. Data: 2009-07-16 19:57:33
    Temat: [Kupię] Dr 350, KLX250
    Od: "Jansun" <j...@w...pl>

    Witam poszukuję lekkiego enduro, jak w temacie, w cenie do 5000-6000zł -
    najchętniej z Wielkopolski (preferowany Poznań:).
    Ewentualnie inne enduro (powyżej 200ccm, 4T) w dobrym stanie,
    zarejestrowane.

    Pozdrawiam - Jansun

  • 2. Data: 2009-07-17 07:36:36
    Temat: Re: [Kupię] Dr 350, KLX250
    Od: "Michał Demczuk" <m...@i...pl>

    Jansun wrote:
> [...]
    > 5000-6000zł - najchętniej z Wielkopolski (preferowany Poznań:).
    > Ewentualnie inne enduro (powyżej 200ccm, 4T) w dobrym stanie,

    Stoi u mnie Nka do sprzedania. Zadzwon po wiecej informacji.

    Pozdr..

    --
    Michał Demczuk
    www.demczuk.pl

  • 3. Data: 2009-07-17 07:41:33
    Temat: Re: Dr 350, KLX250
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 17 Lip, 09:36, "Michał Demczuk" <m...@i...pl> wrote:
    > Stoi u mnie Nka do sprzedania. Zadzwon po wiecej informacji.

    Znowu? :)

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]

  • 4. Data: 2009-07-18 17:26:32
    Od: "Jansun" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Jansun" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > najchętniej z Wielkopolski (preferowany Poznań:).
    > Ewentualnie inne enduro (powyżej 200ccm, 4T) w dobrym stanie,

    Witam - toszkę mi sie pozmieniało i poszukuję do zakupu Hondy NX650
    Dominator w cenie max do 6000zł, zarejestrowaną, w bardzo dobrej kondycji
    technicznej, roczniki od 1992.

    Pozdrawiam - Jansun