  • 11. Data: 2011-09-09 19:57:01
    Temat: Re: Kupię ;) - 4motion TDI 1,9
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 9 Wrz, 19:07, kamil d <k...@t...pl> wrote:

    > Respektu na dzielni nie da si przeliczy na pieni dze ;)
    >
    > --
    > kamil d

    Aaaaaaaaaaaaaa to chyba że o to chodzi :)

    Pozdrawiam !

  • 12. Data: 2011-09-09 20:25:39
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-09-09 19:55, Czarek Daniluk pisze:

    > Wychowałem się na VW, ale patrzę realnie na pojazdy, niestety to co VW
    > wypuszcza ostatnimi laty nie ma nic wspólnego z tym VW co było kiedyś.
    > Prawdziwe VW skończyło się 20 lat temu ;)
    >
    > Dając na Allegro Passat kombi do 22kzł, pierwszy właściciel i kupiony
    > w salonie - zostaje ogłoszeń sztuk 10, w cenie mojego Mondeo mogłem
    > kupić Passata max 2002 rok ;) dziękuję wolę moje Mondeo :) - pierwszy
    > właściciel i kupiony w salonie bo nie chciałem sprowadzanego, i
    > chciałem po 1 właścicielu ;)

    To teraz wiesz, dlaczego ja lubię francuskie kompakty w miejsce, jakże
    "rozsądnego" wyboru Golfa czy Corolli. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2011-09-09 20:49:55
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 9 Wrz, 20:25, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
    wrote:

    > To teraz wiesz, dlaczego ja lubię francuskie kompakty w miejsce, jakże
    > "rozsądnego" wyboru Golfa czy Corolli. :P

    W moim przypadku miało być C5, ale z tego powodu, iż nie mogłem
    znaleźć 2,0 16V w odpowiedniej wersji jaka mi by odpowiadała to
    kupiłem to co mi się trafiło czyli to co mam ;)
    Porównując komfort jazdy C5 do Mondeo - to Mondeo to jest taczka, ale
    skoro nie ma się co się lubi to się lubi co się ma :)

    Pozdrawiam !

  • 14. Data: 2011-09-10 14:04:47
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-09-09 19:57, Czarek Daniluk pisze:

    > Aaaaaaaaaaaaaa to chyba że o to chodzi :)
    >
    > Pozdrawiam !

    Pozwolę sobie stwierdzić uprzejmie: pierdolicie, Waszmościowie, jak
    potłuczeni ;-)

    Podpowiedzcie proszę pojazd innego koncernu - cztero(na)pędny,
    spełniające kryteria z pierwszego postu ;)

  • 15. Data: 2011-09-10 19:23:33
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "scobowski" wrote:
    > Podpowiedzcie proszę pojazd innego koncernu - cztero(na)pędny, spełniające kryteria
    > pierwszego postu ;)

    Pojazdy z VAG też go nie spełniają, a w szczególności parametru "cena".

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 16. Data: 2011-09-10 19:47:50
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-09-10 14:04, scobowski pisze:

    > Pozwolę sobie stwierdzić uprzejmie: pierdolicie, Waszmościowie, jak
    > potłuczeni ;-)
    >
    > Podpowiedzcie proszę pojazd innego koncernu - cztero(na)pędny,
    > spełniające kryteria z pierwszego postu ;)

    Impreza z początku tego wieku. Tyle, że diesla nie ma. Za to zagazować
    można.

  • 17. Data: 2011-09-10 19:52:10
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    > Impreza z początku tego wieku. Tyle, że diesla nie ma. Za to zagazować
    > można.

    Aha, wolnossącą.
    Nie wyobrażam sibie poprawnie działającego benzynowego turbosilnika na
    gazie (tak, wiem, że są i jeżdżą 1,8T VAGa). W każdym razie - jakbym
    chciał gazować, to zamieniłbym to, co mam - na identyczne ale avant ;)

  • 18. Data: 2011-09-10 20:25:48
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-09-10 19:52, scobowski pisze:

> [...]
    > gazie (tak, wiem, że są i jeżdżą 1,8T VAGa). W każdym razie - jakbym
    > chciał gazować, to zamieniłbym to, co mam - na identyczne ale avant ;)

    Wbrew pozorom, da się dobrze zagazować doładowanego benzyniaka. Tylko
    gazownik musi być gazownik, a nie pizda.

  • 19. Data: 2011-09-11 11:05:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:j4ga3k$dsa$1@news.dialog.net.pl...

    > Wbrew pozorom, da się dobrze zagazować doładowanego benzyniaka. Tylko
    > gazownik musi być gazownik, a nie pizda.

    Link poproszę do takowego w Poznaniu.

  • 20. Data: 2011-09-11 12:40:46
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-09-11 11:05, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    > wiadomości news:j4ga3k$dsa$1@news.dialog.net.pl...

    > Link poproszę do takowego w Poznaniu.

    Jakie miasto tacy gazownicy. ;)