  • 1. Data: 2014-03-23 10:48:37
    Temat: Kupię zegary do xj 600 N
    Od: Tommy222 <paly4fun@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam. Tak jak w temacie poszukuje zegarów do yamahy xj 600 Naked.
    Orientuję się ktoś czy zegary z innych motocykli mi podejdą?(Jakich??)

    Pozdrawiam
    Tommy

  • 2. Data: 2014-03-23 17:41:29
    Temat: Re: Kupi? zegary do xj 600 N
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-03-23 10:48, Tommy222 pisze:
    > Witam. Tak jak w temacie poszukuje zegarów do yamahy xj 600 Naked.

    są na Allegro

    > Orientuję się ktoś czy zegary z innych motocykli mi podejdą?(Jakich??)

    z zadnych nie podejda. A wlasciwie to podejda z kazdego, trzeba sobie
    tylko ulepic mocowania, elektryke i nie wiadomo co beda pokazywaly
    licznik i obrotomierz.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2014-03-23 20:47:24
    Temat: Re: Kupiďż˝ zegary do xj 600 N
    Od: Tommy222 <paly4fun@_NOSPAM_gmail.com>

    Kuczu napisal

    > są na Allegro

    > z zadnych nie podejda. A wlasciwie to podejda z kazdego, trzeba sobie
    > tylko ulepic mocowania, elektryke i nie wiadomo co beda pokazywaly
    > licznik i obrotomierz.

    Na allegro nie ma zegarów do wersji Naked "N"....

  • 4. Data: 2014-03-23 21:03:06
    Od: johnny <j...@p...pl>

    > Na allegro nie ma zegarów do wersji Naked "N"....

    To da się obejść. Kupujesz szybę. Z "nakeda" robi się wtedy "touring" no
    i już przebierasz w zegarach jak w ulęgałkach ;-)

    Pozdrawiam Johnny

  • 5. Data: 2014-03-23 21:05:32
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-03-23 20:47, Tommy222 pisze:

    > Na allegro nie ma zegarów do wersji Naked "N"....

    http://allegro.pl/zegary-lampa-bak-modul-set-yamaha-
    xj600-xj-600-div-i4042881278.html

  • 6. Data: 2014-03-23 21:31:17
    Od: Tommy222 <paly4fun@_NOSPAM_gmail.com>

    Kuczu napisal

    http://allegro.pl/zegary-lampa-bak-modul-set-yamaha-
    xj600-xj-600-div-i4042881278.html

    Dzwoniłem, pytałem i sprzedane... jak mówię że nie ma to nie ma... a
    szukam alternatywy bo jest ciężko z tymi zegarami.

  • 7. Data: 2014-03-23 21:32:32
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-03-23 21:31, Tommy222 pisze:

    > Dzwoniłem, pytałem i sprzedane... jak mówię że nie ma to nie ma... a
    > szukam alternatywy bo jest ciężko z tymi zegarami.

    no to masz pecha

  • 8. Data: 2014-03-23 21:36:37
    Od: Tommy222 <paly4fun@_NOSPAM_gmail.com>

    johnny napisal

    > To da się obejść. Kupujesz szybę. Z "nakeda" robi się wtedy "touring" no
    > i już przebierasz w zegarach jak w ulęgałkach ;-)

    > Pozdrawiam Johnny

    Nie rozumie Twojej wypowiedzi.
    Wersja "Naked" jest bez owiewek chyba , że chodzi tu o akcesoryjną owiewkę
    na lampę.
    Chyba chodziło Ci o "S". No i własnie gdybym chciał zegary od "S`ki" to
    muszę kupić stelaż, zegary , lampę i owiewkę , a chciałbym jak najmniej
    wydać.

  • 9. Data: 2014-03-23 22:21:32
    Temat: Re: Kupię zegary do xj 600 N
    Od: MrGlub <g...@g...com>