  • 11. Data: 2012-12-03 21:44:19
    Temat: Re: Kufer chcial go zabic!
    Od: "marvin" <m...@w...pl>

    Uzytkownik "AZ" napisal...

    > https://www.youtube.com/watch?v=t2tTYqTAoMM

    To mnie utwierdza w przekonaniu ze boczne kufry to zuo :)

    Pozdrawiam
    marvin
    tdm900

  • 12. Data: 2012-12-03 22:47:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-03, marvin <m...@w...pl> wrote:
    > Uzytkownik "AZ" napisal...

    > To mnie utwierdza w przekonaniu ze boczne kufry to zuo :)

    No ciekawy musi byc efekt jak sie zapomnie o tych kufrach i sprobuje
    wjechac na pelnej predkosci w kanion ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2012-12-04 08:17:28
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-12-03 18:42, ditron pisze:

    > Ale, że spontanicznie podjął decyzję o zmianie hobby ?

    A co ? Mial pisac na precla jaka utke na pierwsza ? ;)

    > Czy chciał tą żaglówkę zaje... (pozyczyc) ?

    Chcial ja ogladnac z bliska, po prostu. ;)

    pozdr
    newrom

  • 14. Data: 2012-12-04 09:35:34
    Od: grzech <z...@g...com>

    Chciał zrobić z żaglówki uć motorową:)))

    ____
    grzech
    tdm

  • 15. Data: 2012-12-04 10:38:46
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Ivam pisze:> Do Marcina N. - co to jest "bom"? Powaznie pytam.

    Bom to jest takie Buum jesli nie zdazysz sie schylic przy zwrocie przez
    rufe :)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 16. Data: 2012-12-04 11:08:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 04 Dec 2012 10:38:46 +0100 osobnik zwany Sir Piernik
    napisał:

    > Ivam pisze:> Do Marcina N. - co to jest "bom"? Powaznie pytam.
    >
    > Bom to jest takie Buum jesli nie zdazysz sie schylic przy zwrocie przez
    > rufe :)

    auć!

    /me masuje sobie łeb na samo wspomnienie

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 17. Data: 2012-12-04 13:23:14
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > No ciekawy musi byc efekt jak sie zapomnie o tych kufrach i sprobuje
    > wjechac na pelnej predkosci w kanion ;-)

    Dawno temu tak wjechalem i przestawilem poloneza :) Wszyscysmy sie kurde
    zdzwili :)
    Fajnie sie tez zapomina jak czlowiek troche z koszem pojezdzi a pozniej
    odepnie kosz i na swiatlach sie zatrzyma :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead