    From: "EM" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kuchenka 2250W
    Date: Tue, 15 May 2012 08:05:10 +0200

    > [...]
    >
    > Miernik energii to ja mam ale nie mieszkam w normalnym kraju, tylko
    > w Irlandii ;-) Jest to apartamentowwiec z zbudowanymi kuchenkami -
    > żeby nie było zbyt łatwo, kuchenka jest gdzieś magicznie kablem
    > praktycznie do złącza w ścianie podłączona (ale nie zwykłą wtyczką,
    > tylko uciętą) - w kuchni mam główny wyłącznik prądowy
    > (pstryczek-elektyczek, który odcina napięcie od kuchenki i kilku
    > innych rzeczy - na szczęście zostawia włączoną lodówkę...
    >

    > p.s. w żadnej łazience w Irlandii nie uświadczysz gniazda prądowego
    > w łazience.

    Miło słyszeć, że mieszkając poza Polską, nie mieszkasz w normalnym kraju :)
    Możesz spróbować sprawdzić na liczniku energii ile energii pobiera kuchenka,
    jeśli uda się wyłączyć inne urządzenia na czas pomiaru. Chyba, że tam nie ma
    licznika dostępnego.
    Kuchenka generalnie pobiera dużo zanim się nagrzeje do temperatury znamionowej,
    potem utrzymanie temperatury jest łatwe. Wpływa na to m.in. izolacja termiczna
    kuchni oraz np. jej wietrzenie przez zaglądanie. Energia zależy też od tego co
    tam pieczesz.

    To tam w Irlandii takie drogie 'światło'?
    --
    Pozdr
    EM