-
1. Data: 2013-10-10 11:42:01
Temat: Ku przestrodze - mobiParking
Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>
Właśnie się zorientowałem - bez żadnego uprzedzenia obciążyli mnie 5 zł
za utrzymanie konta we wrześniu - wprowadzili miesięczną opłatę bez
informowania kogokolwiek.
Więc przestrzegam - nie wiem, czy dla kont prywatnych tez tak działa,
ale na firmowych zaczęli zarabiać.
Co ciekawe - na stronie Mobiparking nie mogę znaleźć informacji o tym.
Paweł Muszyński
-
2. Data: 2013-10-15 23:40:52
Temat: Re: Ku przestrodze - mobiParking
Od: Krzysztof Scharner <a...@g...com>
twierdzą, że jak gdzieś na stronie umieszczą regulamin to tak jakbyśmy zostali
powiadomieni. SkyCash SA, bo taka firma prowadzi obecnie Mobiparking ukradła mi nieco
ponad 12 złotych. to niby nic, ale nie cierpię złodziejstwa :(
-
3. Data: 2013-10-16 09:40:56
Temat: Re: Ku przestrodze - mobiParking
Od: Maciek <m...@n...pl>
W dniu 2013-10-15 23:40, Krzysztof Scharner pisze:
> twierdzą, że jak gdzieś na stronie umieszczą regulamin to tak jakbyśmy zostali
powiadomieni. SkyCash SA, bo taka firma prowadzi obecnie Mobiparking ukradła mi nieco
ponad 12 złotych. to niby nic, ale nie cierpię złodziejstwa :(
W tabeli prowizji i opłat nic nie widzę. Złożyłeś reklamację?
--
Pozdrawiam
Maciek
-
4. Data: 2013-10-16 09:55:23
Temat: Re: Ku przestrodze - mobiParking
Od: Maciek <m...@n...pl>
W dniu 2013-10-15 23:40, Krzysztof Scharner pisze:
> twierdzą, że jak gdzieś na stronie umieszczą regulamin to tak jakbyśmy zostali
powiadomieni. SkyCash SA, bo taka firma prowadzi obecnie Mobiparking ukradła mi nieco
ponad 12 złotych. to niby nic, ale nie cierpię złodziejstwa :(
Już widzę - jest w regulaminie obsługi klientów flotowych, a nie w
tabeli prowizji i opłat. To pewnie pierwsza rzecz i jaką można się kłócić.
W regulaminie tym jest §15 pkt 3: "O każdej proponowanej zmianie
Regulaminu SkyCash powiadomi Użytkownika Flota za pomocą wiadomości
e-mail przesłanej na adres podany przy Rejestracji najpóźniej 14 dni
kalendarzowych przed datą wejścia w życie zmiany. Użytkownik Flota może
wnieść sprzeciw za pomocą wiadomości e-mail aż do daty wejścia w życie
zmiany. W przypadku wniesienia sprzeciwu, Umowa wygasa z dniem
poprzedzającym dzień wejścia w życie zmian. Użytkownik Flota może także
w terminie na wniesienie sprzeciwu wypowiedzieć Umowę ze skutkiem
natychmiastowym. Brak sprzeciwu Użytkownika Flota oznacza akceptację
zmiany. Z chwilą Rejestracji Użytkownik Flota składa wniosek o
dostarczanie mu propozycji zmian Regulaminu pocztą elektroniczną."
Doszło powiadomienie?
Wcześniej mamy §8 pkt 16:
"Zmiana zasad korzystania z Portalu Flota następuje w trybie § 16 p. 3
Regulaminu."
Nie ma takiego paragrafu w regulaminie :-> Znów można się kłócić.
--
Pozdrawiam
Maciek
-
5. Data: 2013-10-16 14:30:34
Temat: Re: Ku przestrodze - mobiParking
Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
On Wed, 16 Oct 2013, Maciek wrote:
> Regulaminu SkyCash powiadomi Użytkownika Flota za pomocą wiadomości
> e-mail przesłanej na adres podany przy Rejestracji [...]
>
> Doszło powiadomienie?
Nie napisali że miało "dojść".
Wystarczy jeśli wysłali.
I w sumie mają rację - wysyłający maila niewiele może, jeśli
serwer mailowy u odbiorcy wiadomość odbierze, ale wytnie,
uznając ją za spam.
To wcale nie taki rzadki przypadek kłopotów z komunikacją
- wiem po sobie, bo sam zaliczyłem :>
Dla jasności - odniosłem się WYŁĄCZNIE do tego punktu!
pzdr, Gotfryd
-
6. Data: 2013-12-09 19:28:23
Temat: Re: Ku przestrodze - mobiParking
Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>
W dniu 2013-10-16 09:55, Maciek pisze:
> W dniu 2013-10-15 23:40, Krzysztof Scharner pisze:
>> twierdzą, że jak gdzieś na stronie umieszczą regulamin to tak jakbyśmy zostali
powiadomieni. SkyCash SA, bo taka firma prowadzi obecnie Mobiparking ukradła mi nieco
ponad 12 złotych. to niby nic, ale nie cierpię złodziejstwa :(
> Już widzę - jest w regulaminie obsługi klientów flotowych, a nie w
> tabeli prowizji i opłat. To pewnie pierwsza rzecz i jaką można się kłócić.
>
> W regulaminie tym jest §15 pkt 3: "O każdej proponowanej zmianie
> Regulaminu SkyCash powiadomi Użytkownika Flota za pomocą wiadomości
> e-mail przesłanej na adres podany przy Rejestracji najpóźniej 14 dni
> kalendarzowych przed datą wejścia w życie zmiany. Użytkownik Flota może
> wnieść sprzeciw za pomocą wiadomości e-mail aż do daty wejścia w życie
> zmiany. W przypadku wniesienia sprzeciwu, Umowa wygasa z dniem
> poprzedzającym dzień wejścia w życie zmian. Użytkownik Flota może także
> w terminie na wniesienie sprzeciwu wypowiedzieć Umowę ze skutkiem
> natychmiastowym. Brak sprzeciwu Użytkownika Flota oznacza akceptację
> zmiany. Z chwilą Rejestracji Użytkownik Flota składa wniosek o
> dostarczanie mu propozycji zmian Regulaminu pocztą elektroniczną."
>
> Doszło powiadomienie?
>
Dawno o tym pisałem, ale odpowiem - doszło, znalazłem tego maila z
czerwca, ale pajace dołaczyli informację o zmianie regulaminu do jakiejś
reklamy, w temacie było tylko, że działają w nowych miastach.
No comments.
Paweł