  • Data: 2009-05-01 19:44:08
    Temat: Re: Ku przestrodze!
    Od: "de_niro" <g...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

    Chłopak, który spowodował wypadek jechał po pijaku, teraz sumienie pewnie
    nie daje mu spokonie żyć.

    Na drodze jest różnie, czasami możemy jechać przepisowo i... pech.

    To jest akcja typu "Stop jazdy po pijanemu". Czy ona komuś pomoże czy nie?
    Nie wiem, jednak po obejżeniu tych zdjęć serce mi ścisnęło. Pomyś sobie co
    czuje winowajca? Co czuje jej matka lub ojciec? Co Ty byś czuł na miejscu
    każdej z tych osób?

    Wpiszcie sobie imię i nazwisko tej dziewczyny w YouTube i wyskoczy wam wiele
    linków.

    Tutaj nie należy się pojedynkować na forum tylko zragospodarować sobie czas
    na refleksję.