  • 1. Data: 2012-11-29 08:17:28
    Temat: Ktowice>Kobylka noca-rano ktoredy?
    Od: <l...@i...pl>

    Sa 3 Warianty
    1. Katowice>Strykow>A2>Warszawa>Kobylka
    2. Katowice>Piotrkow>Sulejow>Opocno>Grojec>Warszawa>Kob
    ylka
    3. Katowice>Mszczonow>Warszawa>Kobylka

    Ktoredy najszybciej dostawczym?
    Wyjazd dzis w nocy 2:00 - 3:00

  • 2. Data: 2012-11-29 09:01:08
    Temat: Re: Ktowice>Kobylka noca-rano ktoredy?
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2012-11-29 08:17, l...@i...pl pisze:
    > Sa 3 Warianty
    > 1. Katowice>Strykow>A2>Warszawa>Kobylka
    > 2. Katowice>Piotrkow>Sulejow>Opocno>Grojec>Warszawa>Kob
> [...]

    OIMW to S8 już otwarta, w wariancie 3 będziesz w Wawie przed porannym
    szczytem więc wydaje się to jedyny sensowny wariant.
    Pozdrawiam
    Marcin Jan

  • 3. Data: 2012-11-29 10:08:16
    Od: <a...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Jan" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > OIMW to S8 już otwarta, w wariancie 3 będziesz w Wawie przed porannym
    > szczytem więc wydaje się to jedyny sensowny wariant.

    Niemozliwe ze otwarta .... mialo byc na Euro (nastepne)

  • 4. Data: 2012-11-29 12:21:51
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    <l...@i...pl> writes:

    > 1. Katowice>Strykow>A2>Warszawa>Kobylka
    > 2. Katowice>Piotrkow>Sulejow>Opocno>Grojec>Warszawa>Kob
    ylka

    Oba nie.

    > 3. Katowice>Mszczonow>Warszawa>Kobylka

    Albo zwyczajnie do Warszawy przez Janki (byle w Jankach przed szóstą,
    no, niech będzie, że przed 6:30), albo - wg mnie lepiej:

    DK1 - S8 - Mszczonów - DK50 - Wiskitki - A2 - S8 - Marki - ...
    Kobyłka.

    MJ

  • 5. Data: 2012-11-29 13:22:28
    Od: Rafał Wiśniewski <r...@p...onet.pl>

    On 2012-11-29 08:17, l...@i...pl wrote:
    > Sa 3 Warianty
    > 1. Katowice>Strykow>A2>Warszawa>Kobylka
    > 2. Katowice>Piotrkow>Sulejow>Opocno>Grojec>Warszawa>Kob
    ylka
    3. Katowice>1>Mszczonow>50>Wiskitki>A2>S8>Kobylka