    From: "A.K." <a...@n...secretkey.eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ktoś zna i pomoże?
    Date: Fri, 11 Mar 2011 20:43:06 +0100

    Dnia Fri, 11 Mar 2011 11:27:28 +0000 (UTC), g.manecki napisał(a):

    > Są sobie dwa auta Peugeot 306 i Citroen ZX jak już sprawdziłem mechanicznie to
    > prawie te same auta. I mam dylemat, ktoś może miał lub ma któreś i mógłby
    > doradzić? Nawet już nie chodzi o te dwa konkretne ogłoszenia ale ogólnie.
    > ZX 16V http://tnij.org/ktzw
    > 306 S16 http://tnij.org/ktzu

    Ja, podkreślam _Ja_. brał bym ZXa.
    Z tych konkretnych ogłoszeń.
    ZX, jak Waldek zauważył licznik na 99,99% był kręcony - taki polski folklor
    - fotel wskazuje na trochę więcej (w mojej Xantii - ponad 300kkm wygląda
    jak new) ale to jeszcze bym przeżył. Miał ten ZX jakąś przygodę w lewy
    błotnik - możliwe że niegroźną ale robioną w pl warsztacie (napewno nie w
    takim gdzie wymieniają oba łożyska kół) - kwestia sprawdzenia.
    Tylna belka wygląda na ok w ZX, w 306 z linku belka woła - dlaczego k.wa
    nie wymieniliście łożysk wahaczy 100kkm temu?
    Czytaj w 306 będzie wymiana/regeneracja belki tuż po zakupie, a to wróży że
    reszta to śmietnik, mimo że środki do tapicerki miały tam używanie.

    Teraz sprawa zarzutu Waldka że to golas, pytanie ile sztuk Volcane miało
    klimę, czy to jest auto 4fun czy dla klimy?
    Immo niefabryczne dokładane w ASO - fakt.

    Tyle mojej diagnozy. Jeśli chcesz mogę tego ZXa zlustrować obiektywnie.

    A.K. - Ruda Śląska
    Citroen Xantia '93 ; Toyota Corolla '96