  • Data: 2011-10-24 13:26:25
    Temat: Re: Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?
    Od: "Chris" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    IDKrzych nabazgrał(a):

    > Mi tez generalnie się podobał i miło się go trzyma ...

    Trzyma się dobrze właśnie przez to zgrubienie, na stole też leży lepiej niż
    płaskie ze wzdlędu właśnie na pochylenie.

    > z ciekawostek dodam, że to (jak mówi Sony) pierwszy tablet z certyfikatem
    > PlayStation .... i tak mnie ciekawi w sumie co to naprawdę znaczy? ...
    > czyli, że taka tabletowa wersja PSP? ciekawe jak to się sprawdza.

    Na razie kiepsko ale pewnie troszkę trzeba poczekać na upgrady softu.

    Wada to taka że dokupiłem kartę 32Gb i tablet ją widzi jako dodatkowe
    użądzenia do przechowywania danych ale system widzi tylko to jako powiedzmy
    nośnik bez możliwości podglądu np. fotek/filmów .. taki magazyn gdzie z
    karty zew. na kartę wew. trzeba transferować pliki żeby je zobaczyć. Lipa
    straszna ....

    Druga wada na razie taka (pewnie do poprawy albo nie wiem co robiłem żle)
    że nie łączy się po BT z tel HTC Desire HD .. może jakiś głupi błąd ale
    pokazuje połączenie że jest ale nie łączy i nic nie udało mi się przesłać.