    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ktoś chce poskakać?
    Date: Sat, 05 Nov 2011 21:27:49 +0100

    W dniu 2011-11-05 09:56, topek pisze:

    > Bo sie oddaje do uzytku droge bezpieczna i dobrze zrobiona a nie
    > polprodukt zagrazajacy bezpieczenstwu.

    Nie przesadzaj - oznakowanie było raczej ok, a droga była pewnie
    oddana do użytku warunkowo, by ludziom ułatwić życie. Zresztą
    - mało kto się dostosował do 40, które jednak powinno wzbudzić
    chociaż czujność na takiej drodze. Niektórzy ludzie jednak jeżdżą bez
    wyobraźni. Jak widać wielu jednak reagowało poprawnie.

    > To niech zablokuja cala droge na jeden dzien dluzej i zrobia raz a
    > porzadnie.

    Bez znajomości szczegółów raczej ciężko będzie względnie obiektywnie
    ocenić, czy rozwiązanie było summa summarum dobre, czy złe.

    > To juz inny temat.

    Ja wiem czy inny? Wtedy byśmy wiedzieli, czy była to dobra wola
    zarządcy/firmy itd., czy niedoróbka, za którą powinno się pociągnąć
    kogoś do odpowiedzialności.

    > No to masz wyjatkowe szczescie :)

    Ja wiem? Życie :)

    > Ja jezdze po tutejszych drogach od ponad 10 lat i nei mialem ani razu
    > czegos takiego.

    Widzisz, ja jeżdżę po różnych drogach trochę dłużej (:) ) i o ile
    zasadniczo niespodzianek nie spotykam, to czasem się zdarzają.
    Jedne in plus, inne in minus. W Niemczech w tym roku np. jakieś
    30km zrobiłem w ~3 godziny na ichniej krajówce (śladów kataklizmu
    nie było) i jakoś też nie byłem zaskoczony. Znajomego syn nawet zrobił
    zdjęcie fotoradaru na ograniczeniu chyba do 80km/h - widać go nie nie
    było, ale jak się tyle postało w jego okolicach, to w końcu człowiek
    i to zauważył, a u nas na SM narzekają ;)