eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetKtóry z tych dwóch laptopów będzie teoretycznie mniej awaryjny?Re: Który z tych dwóch laptopów będzie teoretycznie mniej awaryjny?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!nf1.ipartners.pl!ipar
    tners.pl!news2.ipartners.pl!not-for-mail
    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Który z tych dwóch laptopów będzie teoretycznie mniej awaryjny?
    Date: Fri, 9 Nov 2012 12:02:26 +0100
    Organization: GTS Energis
    Lines: 27
    Message-ID: <20121109120226.4e256444@babcia-workstation>
    References: <k7gmfr$vu$1@usenet.news.interia.pl> <k7gofk$705$1@news.task.gda.pl>
    <k7im23$bf9$1@speranza.aioe.org>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.152.74
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1352458946 8975 217.153.152.74 (9 Nov 2012 11:02:26 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 9 Nov 2012 11:02:26 GMT
    X-Newsreader: Claws Mail 3.7.2 (GTK+ 2.18.3; x86_64-pc-linux-gnu)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1218671
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2012-11-09, o godz. 11:31:33
    Kamil 'Model' <k...@g...pl> napisał(a):

    > Oj z tym serwisem, nie jest tak różowo. W firmie mamy kilkanaście
    > Dell'i z NBD i Keep your harddrive.
    > NBD działa tylko wtedy kiedy część mają na miejscu, a jak nie mają to
    > NBD jest wtedy tylko kontakt ze strony technika.

    Dodam że o ile mają tę cześć w Polsce to jeszcze jest OK. Zdarzyło mi
    się z maszyną Della że na miejscu nie było części do ich sprzętu i
    wtedy napraw potrafi potrwać nawet tydzień. Przy czym zgłoszenia po
    16:30 to już nie następny ale jeszcze kolejny dzień. NBD to
    niekoniecznie wizyta technika - np. w przypadku awarii dysku często
    jest to dysk przysłany kurierem i instrukcja jego wymiany. Miałem jedne
    przypadek gdy w laptopie w chwili zakupu był uszkodzony dysk. Okazało
    się że o ile sam dysk wymienią od reki to będzie on bez systemu. Na
    pytanie skąd mam wziąc system uzyskałem odpowiedź że powinienem po
    zakupie uruchomić komputer i zrobić nośniki instalacyjne. I nie
    docierało do nich że nie można tego zrobić bo nie można ten pierwszy
    raz uruchomić komputera. Zaproponowano mi zakup systemu za dodatkową
    opłatą. Na szczęście miałem kilka egzemplarzy tego modelu ale niesmak
    pozostał. Inna sprawa że Dell ma rewelacyjny serwis w porównaniu z
    innymi firmami obecnymi w Polsce. O moich bojach z serwisem Asusa można
    by sagę napisać. ;-)

    Zdrówko

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: