eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetKtóry z tych dwóch laptopów będzie teoretycznie mniej awaryjny? › Re: Który z tych dwóch laptopów będzie teoretycznie mniej awaryjny?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!feed.xsnews.n
    l!border-1.ams.xsnews.nl!rt.uk.eu.org!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Który z tych dwóch laptopów będzie teoretycznie mniej awaryjny?
    Date: Fri, 09 Nov 2012 11:31:33 +0100
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 29
    Message-ID: <k7im23$bf9$1@speranza.aioe.org>
    References: <k7gmfr$vu$1@usenet.news.interia.pl> <k7gofk$705$1@news.task.gda.pl>
    Reply-To: k...@g...pl
    NNTP-Posting-Host: Kiwutjb5J2zwtQLVVRhGtw.user.speranza.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:16.0) Gecko/20121026
    Thunderbird/16.0.2
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1218670
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-11-08 18:00, R.e.m.e.K pisze:

    >
    > Jesli ten Dell ma gwarancje typu next business day to nawet jesli by padl
    > masz chlopakow z serwisem na drugi dzien rano. Bardzo fajna sprawa. Mi
    > akurat Dell nie padl, mojemu znajomemu za to niestety tak, ale w trakcie
    > wymiany matrycy (bo przestala swiecic) panowie spytali czy zamiast matrycy
    > 1600x900 (ktora mial fabrycznie) nie chce moze 1920x1080. Chcial.
    > I ma :-)
    >

    Oj z tym serwisem, nie jest tak różowo. W firmie mamy kilkanaście Dell'i
    z NBD i Keep your harddrive.
    NBD działa tylko wtedy kiedy część mają na miejscu, a jak nie mają to
    NBD jest wtedy tylko kontakt ze strony technika. Zresztą Dell nie wysyła
    swoich techników tylko ma podwykonawców. U nas (Toruń) przyjechał jeden
    koleś który chyba pierwszy raz rozbierał laptopa (do wymiany MB) i
    musiałem mu pomóć, bo jak słyszałem jak trzeszczy obudowa to się
    załamałem. oczywiście koleś przy rozbieraniu rozerwał dwie taśmy (jedna
    od klawy, druga od matrycy) i z NBD zrobiło się 1,5 tygodnia, bo
    tasiemki od matrycy nie mieli. Przyjechał ten sam koleś, rozebrał znowu
    lapka, powymieniał co trzeba, złożył i jedna wielka dupa. Zero reakcji.
    Walka trwała niecałe 2 miesiące, na telefonie z kierownikiem serwisu
    dell'a sporo rozmawiane. Skończyło się na wymianie laptopa na nówkę, a
    że nie było już do dostania Vostro 3550, to dostaliśmy Vostro 3560 z
    lepszym prockiem, więcej ramu, większym hdd, Win7Prox64 oraz Officem
    2010 Pro...Nie wyszło źle, ale niesmak pozostał z gwarancji NBD...
    Podobno dla zwykłego domowego usera NBD działa lepiej (niestety firmy w
    Polsce są traktowane bardzo kiepsko)...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: