  • 1. Data: 2010-12-08 15:59:31
    Temat: Który telewizor - prosze o pomoc.
    Od: "R." <t...@g...pl>

    Witam.
    Nie mam zielonego pojecie na temat telewizorów.
    Dlatego prosze o porade który wybrać telewzor:
    Lg 42ld550,
    Lg 42ld650,
    a może samsung 40c650 - tylko czy jest sens wiecej zapłacić?

    Pzdr.

  • 2. Data: 2010-12-08 16:54:10
    Temat: Re: Który telewizor - prosze o pomoc.
    Od: Norbert <n...@M...com>

    R. napisał(a):
> [...]
    > Lg 42ld550,
    > Lg 42ld650,
    > a może samsung 40c650 - tylko czy jest sens wiecej zapłacić?

    Zobacz wątek LCD, LED, PLAZMA...
    Mam ten sam problem i tam juz troszke o tym jest ale licze ze sie
    jeszcze rozkreci

  • 3. Data: 2010-12-08 21:43:03
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Norbert" napisał w wiadomości

    > Zobacz wątek LCD, LED, PLAZMA...
    > Mam ten sam problem i tam juz troszke o tym jest ale licze ze sie jeszcze
    > rozkreci

    Jeszcze bardziej rozkręci? Precież tam lada chwila zacznie mięcho lecieć :)

  • 4. Data: 2010-12-09 07:08:52
    Od: "R." <t...@g...pl>

    Ale mnie interesuje jakosc : oglądania, odtwarzania z USB itp.
    Nie ile pobiera vat.

  • 5. Data: 2010-12-09 07:10:40
    Temat: Re: Kt?ry telewizor - prosze o pomoc.
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-12-09 08:08, R. pisze:
    > Ale mnie interesuje jakosc : ogl?dania, odtwarzania z USB itp.

    takie info tez tam znajdziesz, ja polecam samsunga

  • 6. Data: 2010-12-09 07:54:40
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-12-09 08:08, R. pisze:
    > Ale mnie interesuje jakosc : ogl?dania, odtwarzania z USB itp.
    > Nie ile pobiera vat.

    to chyba samsung

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 7. Data: 2010-12-10 16:58:02
    Od: Roman Rumian <r...@a...edu.pl>

    W dniu 2010-12-09 08:10, boxfish pisze:

    > takie info tez tam znajdziesz, ja polecam samsunga

    Moim zdaniem, a długo szukałem, porównywałem, w tej chwili najlepszy do
    domu jest Samsung UE40C7000 (ok. 4200 zł) lub, jeśli komuś 800 zł nie
    robi różnicy UE40C8000 (jedyny plus ponad 7000 to tzw. podświetlanie
    strefowe). Maja wszystko włącznie z time shift i rejestracja programów
    na pamięciach USB.

    Roman Rumian

  • 8. Data: 2010-12-30 15:33:37
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>