-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: to <t...@x...abc>
Subject: Re: Który silnik będzie w lepszej kondycji?
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <j5i4ri$2ug$2@news.task.gda.pl> <j5ibm7$q9f$1@news.onet.pl>
<j5ic2r$jkq$1@mx1.internetia.pl>
X-No-Archive: Yes
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 23 Sep 2011 18:41:48 GMT
Lines: 14
Message-ID: <4e7cd2ec$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1316803308 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2440 80.52.166.102:51156
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2400617
[ ukryj nagłówki ]begin DoQ
> Dość skrajnym przykładem niech
> będzie silnik ciągnika siodłowego vs wysokoobrotowy silnik z motocykla.
Ale to są różne silniki, zaprojektowane do konkretnego sposobu
eksploatacji. Silnik, który ma max moment przy 4500 rpm i maksymalną moc
przy 6000 rpm nie jest stworzony do eksploatacji w zakresie 1000-3000
rpm. Dużą wtedy szansa na przedwcześnie zużyte panewki i ogólne
zaszlamienie nagarem.
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
Następne wpisy z tego wątku
- 23.09.11 21:12 Robson
- 23.09.11 21:15 PM
- 23.09.11 23:05 J.F.
- 24.09.11 01:35 Shrek
- 24.09.11 03:40 scobowski
- 24.09.11 08:44 Albercik
- 24.09.11 10:29 PM
- 24.09.11 10:35 PM
- 24.09.11 10:35 Przemysław Czaja
- 24.09.11 10:38 Przemysław Czaja
- 24.09.11 11:49 Shrek
- 24.09.11 16:57 PM
- 24.09.11 18:47 Shrek
- 24.09.11 19:20 DoQ
- 24.09.11 21:25 PM
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=