-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: DoQ <p...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Który silnik będzie w lepszej kondycji?
Date: Fri, 23 Sep 2011 18:26:40 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 16
Message-ID: <j5ic2r$jkq$1@mx1.internetia.pl>
References: <j5i4ri$2ug$2@news.task.gda.pl> <j5ibm7$q9f$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 178-36-152-20.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1316795291 20122 178.36.152.20 (23 Sep 2011 16:28:11 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Sep 2011 16:28:11 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <j5ibm7$q9f$1@news.onet.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.22) Gecko/20110902
Thunderbird/3.1.14
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2400580
[ ukryj nagłówki ]W dniu 23-09-2011 18:21, Marcin N pisze:
> Jeśli "agresywny użytkownik" prawie ciągle trzyma swój pojazd między max
> momentem i mocą - to jego silnik (moim zdaniem) jest bardziej zużyty od
> tego, który "oszczędza". Zwyczajnie w 10 lat silnik wykona tyle suwów,
> że umrze ze starości.
> Chętnie posłucham jednak, co sądzą inni.
Bo taka jest prawda. Dlatego niewysilone, duże silniki z zapasem mocy,
których nie trzeba kręcić aby względnie dynamicznie się poruszać
potrafią być o rząd wielkości trwalsze. Dość skrajnym przykładem niech
będzie silnik ciągnika siodłowego vs wysokoobrotowy silnik z motocykla.
Pozdrawiam
Paweł
Następne wpisy z tego wątku
- 23.09.11 18:49 Shrek
- 23.09.11 19:40 PM
- 23.09.11 19:45 Maciek
- 23.09.11 20:04 J.F
- 23.09.11 20:41 to
- 23.09.11 21:12 Robson
- 23.09.11 21:15 PM
- 23.09.11 23:05 J.F.
- 24.09.11 01:35 Shrek
- 24.09.11 03:40 scobowski
- 24.09.11 08:44 Albercik
- 24.09.11 10:29 PM
- 24.09.11 10:35 PM
- 24.09.11 10:35 Przemysław Czaja
- 24.09.11 10:38 Przemysław Czaja
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A