eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKtóry repeater kupic aby działało z Erą i Orange do internetu?Re: Który repeater kupic aby działało z Erą i Orange do internetu?
  • Data: 2010-10-08 08:14:51
    Temat: Re: Który repeater kupic aby działało z Erą i Orange do internetu?
    Od: "Baluu" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    repeater UMTS nie jest tani

    Ja mam tańszą propozycję. Taki sposob zastosowalem w domku [wolnostojący
    dom] w poprawa zasięgu jest rewelacyjna.

    Zainstalowalem antenę na kominie w kieruntu stacjibazowej operatora, a kabel
    został puszczony przez komin który od wielu lat nie jest uzywany. Kabel
    podlaczylem do routera wifi - Huawei d100 który na allegro za okolo 200 zl
    mozna kupic. Do tego routera podlaczamy modem np Huawei e122 i mamy internet
    wifi w całym domu :))

    duzo tansze rozwiazanie niz repeater.