  • Data: 2009-10-06 16:34:10
    Temat: Re: Który program zastąpi mi HyperTerminal pod MS Vista?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Niemirowski wrote:
    > Nie znam takiego programu ale doprecyzuję, że chyba żaden nie ma obsługi
    > RS485 gdyż taki port nie występuje w PCtach.

    Wystepuje. W płytach "przemysłowych". To takie płyty w których połowa
    rzeczy dziala źle i kosztują 5x więcej.

    > A Hyperterminal nie ustawiał RTS?

    Nawet jak ustawiał, to linia RTS o ile pamietam była sterowana w
    systemie tak powoli i ślamazarnie, że czasem dostawałeś komunikat
    zwrotny jak jeszce była aktywna ... W moim przypadku narzeźbilem własny
    konwerter RS232->RS485 ktory nie wymaga nic poza Tx/Rx od PC.