  • 51. Data: 2011-04-28 20:32:01
    Temat: Re: Który dysk 1,5G ?
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    VSS pisze:
    > W wiadomości:ipbnmb$2ml$...@n...lublin.pl,
    > OMSON <o...@o...pl> nastukał:

    > ale ja w domu mam łącze 50/25 Mb:
    > http://www.speedtest.net/result/1260534262.png

    Przelicz Mb/s na MB/s ;) Obecnie podrzędny dysk ma powyżej 30MB/s
    uśrednionego transferu przy zapisie (odczyt pow 90MB/s)...

    Pzdr, OMSON

  • 52. Data: 2011-04-28 20:35:07
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    Wojtek pisze:

    > No masz, a jesli nie jest się kimkolwiek? No bo kim się jest jeśli
    > widzi się to inaczej?

    Wojtek, proponuję Ci nie pierdolić jak potłuczony...

    Pzdr, OMSON

    P.S. Wystarczająco dosadnie? :)

  • 53. Data: 2011-04-29 18:33:36
    Od: Gorzelnia w Pułtusku <g...@o...pl>

    Użytkownik "VSS" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    >W wiadomości:ip9g6q$7tg$...@n...onet.pl,
    > Mateusz <m...@v...pl> nastukał:

    > gdzie w temacie uzyłem słowa "wytrzymałość" lub "przeciązenie" ??

    niektrym po prostu brakuje poczucia humoru, lub pewnego dystansu do samego
    siebie.
    badź po prostu inteligencji, brutalnie mówiąc.

  • 54. Data: 2011-07-21 13:47:49
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 27.04.2011 22:20, VSS pisze:
    > to jest oczywiste, ale też pytam czy ktoś nie posiada któregoś z tych 3 dysków i
    może wypowiedziec jakąś opinię. jak kilka osób napisze, ze wd'ki padaja jak muchy w
    fukushimie to takiego dysku nie kupię

    Opinia pojedynczej osoby nie zawsze jest wiarygodna. Tym bar-
    dziej, jeżeli ktoś miał *jeden* dysk, który mu "padł".

    Generalnie wszystkie dyski twarde są mniej więcej tak samo
    awaryjne. Nie należy szukać najbardziej niezawodnego, tylko
    często a gęsto robić kopie zapasowe danych albo wręcz od
    razu zainwestować w macierz, choćby poziomu pierwszego.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./