  • 41. Data: 2011-04-28 12:10:41
    Temat: Re: Który dysk 1,5G ?
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    "VSS" <v...@o...pl> napisał(a):

    >W wiadomości:ip9g6q$7tg$...@n...onet.pl,
    >Mateusz <m...@v...pl> nastukał:

    >gdzie w temacie uzyłem słowa "wytrzymałość" lub "przeciązenie" ??

    Nie wiesz, co oznacza G? :)

  • 42. Data: 2011-04-28 12:18:24
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    "Hektor" <z...@w...pl> napisał(a):

    >Użytkownik "VSS" <v...@o...pl> napisał

    >A to w związku z tym, że należy trochę przyłożyć się do zbudowania
    >wypowiedzi. Ja także myślałem, że chodzi o przeciążenie, tylko nie mogłem
    >zrozumieć po co komu informacje o zachowaniu dysków przy tak niewielkich
    >jego poziomach.
    >Piszesz, że miałeś komputer jak kogoś nie było na świecie, czyli stary chłop
    >jesteś a sprawia Ci trudność wciśnięcie shifta na początku zdania czy
    >przeczytanie co napisałeś zanim wyślesz?

    On nalezy do ludzi, ktorzy beda w zaparte szli, ale nie powiedza "ok, pomylilem sie".
    A bylby tylko sam zysk - nie byloby NTG rozwazan, a jakby doczytal roznic, to przy
    okazji
    czegos by sie pozytycznego w zyciu nauczyl.

    Ale ambicja nie pozwala.

  • 43. Data: 2011-04-28 12:32:23
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2011-04-28 13:41, VSS pisze:

    > posta. wystarczy tylko chcieć odpowiedzieć a nie robic z siebie pajaca.

    Nie dość że nie masz racji to jeszcze pyskujesz. Nieładnie.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 32916072 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 44. Data: 2011-04-28 12:34:03
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-04-28 14:32, Mich@l wrote:

    > Nie dość że nie masz racji to jeszcze pyskujesz. Nieładnie.

    Jesteście genialni. Z powodu nieprecyzyjnego pytania, żaden z "expertów"
    nie potrafi powstrzymać się od emocjonalnych reakcji.

    Na ile to jest profesjonalne?

  • 45. Data: 2011-04-28 12:44:05
    Temat: [OT] Re: Który dysk 1,5G ?
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2011-04-28 14:34, Rafał Łukawski pisze:

    > Jesteście genialni. Z powodu nieprecyzyjnego pytania, żaden z "expertów"
    > nie potrafi powstrzymać się od emocjonalnych reakcji.
    >
    > Na ile to jest profesjonalne?

    Usenet to raczej hobby niż profesja. A w przypadku hobby emocje są
    zrozumiałe, wręcz wskazane.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 32916072 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 46. Data: 2011-04-28 12:48:18
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    VSS pisze:
    > W wiadomości:ipb4kq$fei$...@n...lublin.pl,
    > OMSON <o...@o...pl> nastukał:
    >
    > dzieki za info, poczytam i zdecyduję. kwestia finansów nie jest barierą
    > w kwesti wydania 50-100pln więcej.

    Tak uczciwie mówiąc - przy max transferze FTP rzędu 5-6MB/s raczej
    szkoda inwestować w macierz Raid 10, która fakt - bezpieczna i wydajna,
    ale zapewni (wg proponowanej konfiguracji) 1TB przestrzeni magazynowej i
    nijak nie wykorzystasz jej potencjału szybkości... Chyba najrozsądniej
    będzie jednak wybrać jakiś pojemny dysk energo i tyle.

    Pzdr, OMSON

  • 47. Data: 2011-04-28 12:59:14
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    VSS pisze:

    > i co w związku z tym ? większość debilnie odpisujących wiedziało bardzo

    Każdy zrozumiał o co Ci chodzi, ale jak to określiłeś "debilnie" czyli
    żartobliwie, bądź zwyczajnie po ludzku próbuje Ci uświadomić, że wypada
    przestrzegać netykiety (w tym przypadku zwłaszcza terminologii).
    Ja to widzę w ten sposób: zawracam się do określonej społeczności o
    pomoc, więc przyjmuje jej zasady, nieprecyzyjnie/błędnie stawiam pytanie
    - probuję się poprawić.
    W sumie wykłócanie się, kiedy prosisz o pomoc, jest trochę jak
    podcinanie gałęzi na której siedzisz... Tak to w każdym razie wygląda z
    boku dla kogokolwiek, kto to czyta (nawet jeśli nie masz takich
    intencji)... Przemyśl to. ;)

    Pzdr, OMSON

  • 48. Data: 2011-04-28 13:44:24
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:ipbnmb$2ml$...@n...lublin.pl,
    OMSON <o...@o...pl> nastukał:

    > Tak uczciwie mówiąc - przy max transferze FTP rzędu 5-6MB/s raczej

    ale ja w domu mam łącze 50/25 Mb:
    http://www.speedtest.net/result/1260534262.png

> [...]
    > magazynowej i nijak nie wykorzystasz jej potencjału szybkości...
    > Chyba najrozsądniej będzie jednak wybrać jakiś pojemny dysk energo i

    chyba bardziej poszedłbym w ilość TB niż bezpieczeństwo i/lub szybkość w
    tym przypadku.

    --
    VSS

  • 49. Data: 2011-04-28 14:38:12
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    OMSON wrote:

    > Każdy zrozumiał o co Ci chodzi, ale jak to określiłeś "debilnie"
    > czyli żartobliwie,

    No fakt, ze śmiechu się można było pokładać :/

    > bądź zwyczajnie po ludzku

    Noooo "po ludzku"? jeśli dyskusje na poziomie ul. Wiejskiej są na
    ludzkim poziomie to może i było to po ludzku ;)

    > próbuje Ci uświadomić,
    > że wypada przestrzegać netykiety (w tym przypadku zwłaszcza
    > terminologii).

    A to z ciekawości jak biedak miał napisać? GiB czy GB?

    > Ja to widzę w ten sposób: zawracam się do określonej
    > społeczności o pomoc, więc przyjmuje jej zasady,
    > nieprecyzyjnie/błędnie stawiam pytanie - probuję się poprawić.

    No pewnie, człowiek literówkę zrobił i się do niego cała chmara
    poprawiaczy przyp...ła bo sami tacy perfekcyjni przecież i przecinki we
    właściwych miejscach i w ogóle "ą" i "ę" LOL

    > sumie wykłócanie się, kiedy prosisz o pomoc,

    Jakież to belferskie ....

    > jest trochę jak
    > podcinanie gałęzi na której siedzisz...

    W szkole to fakt, masz odmienne zdanie? siedź cicho!

    > Tak to w każdym razie wygląda
    > z boku dla kogokolwiek, kto to czyta

    No masz, a jesli nie jest się kimkolwiek? No bo kim się jest jeśli
    widzi się to inaczej?

    --
    Wojtek

  • 50. Data: 2011-04-28 15:54:22
    Od: DooMiniK <f...@m...com>

    On 28/04/2011 14:44, VSS wrote:
> [...]
    > http://www.speedtest.net/result/1260534262.png

    > chyba bardziej poszedłbym w ilość TB niż bezpieczeństwo i/lub szybkość w

    No to RAID5 - ale to już x3 ;-)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel