  • 1. Data: 2009-03-30 21:50:59
    Temat: Który dekoder ?
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Ostatnio zauważyłem że wraz z Telewizją na karte sprzedaje sie przeważnie
    dwa dekodery.
    Jeden z nich to tuner BigSat BS77CX a drugi sprzedawany w zestawie ( pudełko
    itp. ) Tuner Technisat .
    Oriantuje sie ktoś w tych dekoderach i może doradzić który z tych dekoderów
    jest lepszy. Chyba że jest jeszcze jakiś trzeci w którym działa też
    Telewizja na karte :)
    Z góry dzieki.

  • 2. Data: 2009-03-31 05:24:45
    Temat: Re: Który dekoder ?
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Darek pisze:
> [...]
    > Oriantuje sie ktoś w tych dekoderach i może doradzić który z tych
    > dekoderów jest lepszy. Chyba że jest jeszcze jakiś trzeci w którym

    BigSat-a nie znam, ten drugi może być.
    jest mały i działa nieźle, ale można użyć każdego innego
    z obsługą systemu conax np Fergusony. Można na allegro
    kupić fx 6600 do którego jest masę softu i list.

    pawell